Gå til innhold

Leser at flere ville spyttet tilbake på barnet sitt for å vise at å spytte ikke er lov........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da jeg var liten hadde vi noen naboer med en gutt på min alder (5 år).

 

han slo meg fordi vi kranglet om en leke. så ble moren rasende og sa "IKKE SLÅ" og hun slo gutten sin.

 

lurer på hvem han tok slåingen fra ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nå, og det var vel kun én som spyttet tilbake. Ungen fikk visst tilbake med samme mynt uansett, var det spark eller slag.

Oioi, hvor skal man begynne....?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i utgangspunktet kompromissløst imot vold og blabla, og får mye pepper her på forumet fordi jeg definerer "smikk på fingeren" som å slå. Syns det er å pynte på sannheten når man kalle det "smikk", da høres det liksom så nusselig ut.

 

Men da småguttene ikke ville slutte å bite, da beit jeg. Begge to fikk den "medisinen" en eneste gang. Og det ble slutt!

Da var jeg faktisk nesten desperat, og på en måte tror jeg ikke de hadde skjønt at det faktisk gjorde så vondt, og at de var for små til å forstå alle velmente forklaringer. (Husker ikke alderen helt, men det var før toårsdagen, så de hadde ikke abstrakt språk.)

 

Men at det skal hjelpe å spytte tilbake blir faktisk for dumt. Det er uhøflig og ekkelt å spytte, men det gjør ikke vondt, selv om man krenker den man spytter på. Så hvordan det skal kunne kureres på den måten klarer jeg ikke å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bitingen ser jeg godt poeng i...

Men spytte.... gå ta banen!!!

dummeste eg har vært med på, må være bullshit!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 01.25, jeg forstår ikke hvordan du kan si at bitingen din var ok, men en smekk på hånden ikke er det? Jeg skjønner ikke logikken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...