Gå til innhold

Alle dere som har de peneste barna.. Vi vil se bilder!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

spiller ingen rolle for meg om dere syns min sønn er det vakreste barnet i verden eller ei. for meg er han det vakreste i verden. sikkert sånn de fleste mødre føler for sine barn også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å se på Lanoungen 2011, der er det tusenvis av mødre som mener at nettopp deres barn er vakrest i verden...

Jeg har en nydelig datter, men i min verden er utseendet mindre verdt, personligheten er det jeg har valgt å fokusere på i min oppdragelse av henne, det å ha empati, dele med andre, ta hensyn og samtidig ha bein i nesa og være seg selv. Hun er nå en en flott tiåring, og det ser så langt ut til at jeg har gjort en bra jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Dritsmart å legge ut bilde av ungen sin her, så kan dib- mødrene komme med de lure "herregud, hva skjer med trynet til dattera di'a, hun vakke pen i det hele tatt lizm-du,nesa til sønnen din er drøyt stor, særriøst lizm, har du vurdert plastisk kirurgi ell?"-kommentarene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg har sønnen min den vakreste sjelen. rett og slett fordi han er barnet mitt <3 u still want pic? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem tør vel å legge ut bilder av barna sine her? her er det jo dessverre mødre som elsker å henge ut og slakte utseendet til uskyldige barn. håper ingen legger ut bilder her. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst, skal folk begynne å bedømme utseendet til barna som selv ikke er med på debatten. Jeg vet at mine barn er pene, hva folk på DIB mener gir jeg langt fan i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...