Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Så vi kan si om vi er enig eller ikke.. Hva med en avstemming? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 HERREGUUUD!!! Er så tragisk med sånne skjønnhetskonkurranser for barn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღMorgenSolღ Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 ¨ det finnes kun et vakkert barn i verden, hver eneste mor har det¨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Del Skrevet 19. juni 2011 Enig!! 23:14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Del Skrevet 19. juni 2011 spiller ingen rolle for meg om dere syns min sønn er det vakreste barnet i verden eller ei. for meg er han det vakreste i verden. sikkert sånn de fleste mødre føler for sine barn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er vel bare å se på Lanoungen 2011, der er det tusenvis av mødre som mener at nettopp deres barn er vakrest i verden... Jeg har en nydelig datter, men i min verden er utseendet mindre verdt, personligheten er det jeg har valgt å fokusere på i min oppdragelse av henne, det å ha empati, dele med andre, ta hensyn og samtidig ha bein i nesa og være seg selv. Hun er nå en en flott tiåring, og det ser så langt ut til at jeg har gjort en bra jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #7 Del Skrevet 19. juni 2011 vakker i utsendet og personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #8 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja. Dritsmart å legge ut bilde av ungen sin her, så kan dib- mødrene komme med de lure "herregud, hva skjer med trynet til dattera di'a, hun vakke pen i det hele tatt lizm-du,nesa til sønnen din er drøyt stor, særriøst lizm, har du vurdert plastisk kirurgi ell?"-kommentarene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #9 Del Skrevet 19. juni 2011 for meg har sønnen min den vakreste sjelen. rett og slett fordi han er barnet mitt <3 u still want pic? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #10 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja den er jeg me på. Ingen som vil slenge ut et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #11 Del Skrevet 19. juni 2011 23 36, du har misforstått, det er det ytre som teller må vite! Også for barna våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #12 Del Skrevet 19. juni 2011 Er vel ikke til å komme unna at vi alle her inne er Myrsniper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #13 Del Skrevet 19. juni 2011 hvem tør vel å legge ut bilder av barna sine her? her er det jo dessverre mødre som elsker å henge ut og slakte utseendet til uskyldige barn. håper ingen legger ut bilder her. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #14 Del Skrevet 19. juni 2011 sant, det glemte jeg xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
najs Skrevet 20. juni 2011 #15 Del Skrevet 20. juni 2011 Seriøst, skal folk begynne å bedømme utseendet til barna som selv ikke er med på debatten. Jeg vet at mine barn er pene, hva folk på DIB mener gir jeg langt fan i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå