RockMyWorld Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Vi sliter med søvn til vår lille på dagtid. Han sover godt på natta, dvs fra rundt midnatt (ofte nærmere 01) til 9-10 på morgenen. Får da mat 2 ganger. Men derifra og til midnatt igjen sover han nesten ikke. Spesielt ille er kvelden, da er han selvfølgelig overtrøtt og kaver seg voldsomt opp. Noen som har tips? Innimellom sover han godt på dagtid, men kvelden er alltid et problem.
EgG Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Tror dette er veldig vanlig i den alderen. Jeg hadde ikke det problemet med min jente, men tanteungen min var veldig urolig på dagtid. Bare vent noen uker til så går det seg til. Om 1 mnd ca så kan du begynne med litt grøt, kanskje det vil roe han.
Gjest LilleDina&gutt11 + 2englebarn Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Guttungen vår startet å sove 8 timer pr natt da han var 3 uker, etter det sover han 5-15 min dupper 2-3 ganger pr dag. Nå er han 4 mnd, og dette pågår fortsatt, tror ikke alle de små trenger like mye søvn jeg, for han finnes ikke utslitt, trøtt eller sutrette på dag, det hender seg at han kun sover 15 min på en hel dag, og likevel ser det ut til at det er nok. Vi har prøvd hardt å legge inn faste, lengre dupper på dag, men det går bare ikke, gikk en stund med trilleturer, men så fort vi stoppet vogna, så våknet han, nå sovner han ikke i det heletatt på trilleturene, går enten en to timers turer eller to en times turer pr dag, og han vil ikke sove, enten ligger han å ser på mønsteret i kalosjen på vogna, eller så ligger han og sutrer til han blir pratet med. Soving er ikke aktuelt for han. Nå når han har vært syk, har han sovet to en timers dupper og en to timers dupper på dagen, så får vi se om dette er noe han fortsetter med nå når han starter å bli frisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå