MammaMø med to små Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Hei jenter! Jeg er ganske ny her. Vi er ikke direkte prøvere enda, men jeg har sluttet på p-pillene og vi tar ting litt som det kommer. Har sex når vi har lyst, null stress og mas:-) Jeg er 24år og har en sønn på 14mnd som har en hjernefeil, men som er verdens herligste gutt. Vi følers oss klare for en ny bebis snart, og kommer nok til å starte prøvingen for fullt snart igjen:-) Sist ble jeg gravid på første forsøk. Ikke sikkert vi er like heldige igjen men vi gir det et forsøk:) Det var meg! Da håper jeg vi ses mye her inne:)
Evigoptimisten Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Velkommen i klubben, og lykke til med prøvingen. Håper dere treffer blink raskt denne gangen også.
MammaMø med to små Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2011 Takk, det håper jeg også også håper jeg det klaffer for deg snart også!:)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 21. juni 2011 #7 Skrevet 21. juni 2011 Velkommen i prøvegjengen:-) Lykke til med babymaking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå