Gå til innhold

Hva er det som skjer med folk, den voldtektsbølgen har jo tatt helt av!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

Tragisk!

 

Ei 14 år gammel jente ble voldtatt av 3 menn i trondheim, tok livet sitt en mnd etterpå. 14 (!!!) år!

 

Det står om nye overfallsvoldtekter hver dag i avisa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mer fokus på dette er jo en av delene, den andre delen er at overfallsvoldtekter har nok blitt noe hyppigere de siste årene i takt med økningen av voldelige innvandrer som ikke blir integrert og ikke får den hjelpen de trenger når de kommer hit som traumatiserte flyktninger.

 

(overfallsvoldtekter er overrepresentert av ikke vestlige innvandrere, statistisk sett...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere virkelig at ei jente som blir overfalt på vei hjem fra byen ikke gidder å melde fra om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overrasket over hvilken effekt voldekt kan ha?

 

Nei, jeg er smertelig klar over hvilken effekt dette kan ha.

 

Men overgrep/voldtekt har blitt så utbredt at det nesten er vanlig. Og så lave straffer at det er latterlig.

 

En voldtekt skader offeret livet ut, og forgriperen får ofte ingen eller lite konsekvenser av det h*n har gjort..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen fra tidligere er mediafokuset og at nordmenn ikke begår overfallsvoldtekter. Det er mye kulere å dra fram skumle utlendinger enn bleke nordmenn på avisenes forsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte ikke fra da jeg ble utsatt for voldtekt for 7 år siden.

Jeg var 15 år, og trodde ikke at noen ville tro på meg og var livredd for at mannen skulle bli varetektsfengslet for så og bli sluppet fri p.ga at ingen ville tro meg.

Angrer litt den dag idag, men jeg forstår likevel meg selv når jeg var i den situasjonen og hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. ( eller ikke gjorde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jenta som blir overfalt melder. Men jenta som hadde drukket for mye, sovnet og ble voldtatt mens hun lå hjelpesløs tusler hjem i skam, og leverer aldri noen anmeldelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...