Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Har dere noen tips til en nydelig, rørende og morsom tale? Skal ikke kopiere, men kanskje bruke noe og legge til noe selv.. Jeg har gått helt i stå... Også ønsker jeg gjerne tips til morgengave. Klokke har han fått til bursdag, så det går ikke, vi har ikke mulighet til å reise bort uten barna, og han er ikke spesielt sportsinteressert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er ikke så vanlig at bruden holder tale, mn om du vil så værsågod:) Jeg og min mann ble enige om å kjøpe en morgegave sammen. Vi har det meste, men valgte å kjøpe et flott litografi sammen. Så nå har vi et fint minne fra dagen hengene på veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har vært i to bryllup hvor bruden holdt tale, og det var fantastisk, så jeg ønsker også det. Vil fortelle min kjære om alt vi har sammen HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskerlivet Skrevet 19. juni 2011 #4 Del Skrevet 19. juni 2011 Har dere en sang som er "deres" kan du jo i all hemmelighet få en til å komme å synge den sangen til han når det er din tale.. om dere ikke har en slik sang, eller det ikke er en sang som passer til det syns jeg "det finaste eg veit" med hellbillies passer perfekt som en slik "til brudgommen fra bruden" sang eller motsatt.. ellers er de beste talene de som er rett fre hjertet og personlige, så da blir det vanskelig å anbefale noe men er jo noen strofer som er bra.. " Jeg er verdens heldigste idag.. og det er fordi akkurat du har gitt meg ditt ja... jeg vet at livet mitt blir perfekt når jeg skal dele resten av det med deg. Jeg husker første gag jeg møtte deg............så forteller du noe om det, Ser at dere har barn, da bør du jo også ta med noe som at " Du har også gitt meg 2 nyyydelige jenter (vet ikke hva dere har, men det bytter du jo bare) og fra idag er vi familien xxxxx på ordentlig (om du skal bytte navn da) gaver tja... kamera, ny telefon, middag for dere 2, biletter til en konert han er interessert i, mini-pc, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Del Skrevet 19. juni 2011 Tusen takk "Skolegutt" kjempeflotte forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå