Gå til innhold

Hvor mye veier deres 7-9 uker gamle småtroll??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla mi er 8 uker og veier ca. 5.3kg.

Og hva bruker de i kles str. ?

Mi bruker 62-68. Har i alle fall pakket bort alt i 56 :/

Så fort de vokser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også ei på 8 uker. Hun var 3900 når hun ble født og for 1 1/2 uke siden veide hun nesten 4 600 gr, Så hun veier kanskje 4800 nå, muligens litt under. Jeg har hatt lite melk til henne, så hun har gått dårlig opp i vekt. Har gitt tillegg de siste 3 ukene, men hun er ikke så begeistra for det, så sliter med å få det i henne. Så hun henger en del etter i vekt ja.

Bruker 56 og 62 i klær, tok i bruk 62 denne uken, en del er stort enda, og må nok ligge litt på vent.

Skrevet

Vår gutt er 7 uker og veide ca 5900gram på onsdag.. Hadde gått opp 600gram på ei uke :o så vi må kontrollere matmengden så han ikke spiser for mye.. (får mme..)

Vi bruker str 62 men skal pakke opp det vi har av 68 nå så vi har litt mere klær og velge i. Orker ikke kjøpe mere i 62, for det er ikke lenge til det blir for lite. Han var 55,5 cm ved fødsel, og 4110gram :)

Skrevet

Gutten min var 3300 ved fødsel, og i dag veier han 5030 g, 6 uker gammel. Vokser fort:)

Skrevet

Lillebror veide 5,4 kg da han var 8 uker og brukte da str 62.

Skrevet

Gutten min kom til verden 4 uker før termin og var 2900 g og 48 lang. Veide han da han var 8 uker, da var han 3970 g og 54 cm lang. Nå er han 10 uker i morgen og bruker str 56/62. 56 begynner å bli litt trangt og lite nå, så tipper han er ca 56/57 cm lang nå, har vokst ca 1 cm i uka og gått opp 200 g i uka de siste ukene ;)

De vokser fort ja, nyt tiden jenter og ha en riktig god sommer!!

Klems

Skrevet

Lillebror er åtte uker i dag. Han veide 7,2 kilo på 6-ukerskontrollen. Bruker str. 74 i body (og heldress) og 62/68 i bukse - har en laang gutt, 69 cm når han var 6 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...