Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Blir mest sannsynlig satt i gang med drypp i morgen ettersom vannet har gått men jeg ikke har noen rier enda.. Har 2 vanlige fødsler bak meg hvor alt har skjedd av seg selv. Nr 3 er en luring sier jordmødrene her hele tiden Men lurer litt på hvordan det er med drypp i forhold, gjør det mer vondt? Ikke nervøs, bare lurer, og jeg er ikke lettskremt, så bare pøs på! Må "kvinne" meg litt opp til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg ble satt i gang med pille, men fikk drypp etter hvert fordi det gikk så sakte. Merket faktisk ingen forskjell med dryppet, det var jo intenst fra før, så det kunne kanskje ikke bli mer intenst? :-) Det gikk kjapt i hvert fall, så ble raskt ferdig og det er jo en fordel. Var forresten veldig fornøyd med fødselen, så har ingen skrekkhistorie å komme med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå