Gå til innhold

Bryllup: Hvor mye alkohol?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye alkohol ville du ha kjøpt inn til 70/120 gjester(70 til middag, resten til kaffi og fest) Og hva ville du da ha kjøpt. Tenker da:

Velkomstdrink

Ca 4 serveringer med vin /øl til maten Hvit til forrett og rød til hovedrett

Kaffilikør til kaffien

Fri bar med øl, vin og drammer (trenger da forslag på drinker med ingredienser, har tenkt å begrense det til ca 3 alternativer) Her er det en salig blanding av gjester, når man tenker på alder. De er en festglad gjeng.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist bryllup jeg var i fikk vi så mye forskjellig drikke til middagen at to gjesten spydde!!!!

Ja, det er helt sant! Etter desserten var vi kvalme alle mann.

 

Vin, øl og cognac kommer man langt med. Paraplydrinker trenger man vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i bryllup i går faktisk...Der fikk vi velkomstdrink, vin til maten, og i tillegg to bonger pr. person til å bruke etterpå. Jeg synes det er helt greit med bonger. Jeg er jo gravid, og trengte ikke mine bonger heller, så de forsvant til samboeren min ;=)Trenger ikke ha fri bar synes jeg. Er flere som drikker seg sanseløst fulle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så fikk man selvfølgelig kaffe avec etter at middagen var avsluttet da.

 

Anonym 22.37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha det på ett lokale, der vi holder drikken selv, derfor blir det fri bar. Den omgangskretsen jeg har, pleier folk å bli god og brisen, men ikke mer enn det.Det skal være en som er i baren, og begrenser inntaket om noen blir for fulle. Vi har også en del som kommer til å drikke brus til maten, for de ikke liker vin og øl, derfor må vi ha sprit som ett alternativ. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...