Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Skal i bryllup om rundt ei uke og lette etter en fin kjole rundt i alle butikker men endte opp med en svart maxikjole fra h&m. En litt finere versjon. Men må pynte meg opp litt mer siden den er veldig enkel. Men jeg finner ikke noe tilbehør jeg liker Alt ser så billig eller så er det altfor mye dilldall på det eller for enkelt (ser billig ut). Hadde dere gått for ring og smykke, eller øredobber og armbånd? Må i så fall ta hull i ørene på nytt da. Skal ha disse skoene: http://www.okonomisko.no/kategori/441/sandaler.html#5 Forslag? Legg gjerne inn linker til smykker og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Kom visst ikke inn på bildet av skoa når man trykket på linken. Men det er de til 499 som er første bildet på rad nr to. Liker også den litt rocka stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenonick Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg bruker min sort maxikjole, en helt enkel en, til ALT. Den funker på stranda, på fest og på jobb. På fest avhenger det av hva jeg skal, er det ut på byen eller bursdag tar jeg skinnjakke, skjerf og kanskje belte i livet, armebåndene jeg liker, som slett ikke matcher men er kule likevel, og sorte sko av noe slag, fortrinnsvis noe med høye hæler. I bryllup ville jeg med en sort maxikjole valgt noe annet enn de veldig stilige og kule sandalene du viser frem. De er superkule, det er ikke det, men det er bryllup. Her kommer sorte pumps eller mary janes til sin rett. I tillegg ville jeg valgt oppsatt hår, men sommerlig, ikke stramt. Kanskje en flette som er så trendy nå (dersom du har langt hår,det vet jeg jo ikke) Med oppsatt hår får du mange muligheter til å bruke stilig og synlig ørepynt. Velg en fargetone du liker. Turkist kan være kult, og da kan resten av tilbehøret ha samme fargen. Jeg for min del har noen favorittøredommer med en stor blank sten og i skinnende sort metall (eller noe sånt) fra Glitter. (billig og enkelt) sammen med det bruker jeg gjerne bare et diskret kjede, og en masse smale armebånd feks som de pakkene til 29,50 fra H&M. Masse fint og enkelt der so kan kombineres uten å bli for mye. Jeg vil også anbefale å ha en jakke til, en helt kort eller veldig lang blazer er fint til, det samme er disse "hengejakkene" som er så trendy nå (sånne løse, litt slengete som rekker ned til rumpa, om du vet hvilke jeg mener) Et smalt mellombrunt belte i livet vil også fungere med overnevnte tilbehør, og det går også godt til sandalene du har tenkt til å ha på. Det gjør deg pyntet men trendy. Hmmm... Hva mer da tro? Jo, skjerf. Ta på et skjerf, det kan slenges over skuldrene når du går uten jakke, det kan brukes som pynt, det kan knyttes rundt livet, det kan brukes rundt hodet/håret om det er dans utover natten osv. Og velg et som matcher tilbehøret ditt, så er du safe. Lykke til! Du kommer til å se flott ut uansett hva du ender opp med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iphona Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg tror det kunne blitt kult med et smalt flettebelte i gull eller sølv og noen lange gull eller sølvsmykker. Også en clutchveske:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 Vel, etter å ha sett en annen mamma på skoleavslutningen, ville jeg valgt underkjole/skjørt til en sort maxikjole. Ellers ville jeg valgt et fargerikt sjal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvorfor den Vipsenmamma? Jeg har ikke langt hår så flette må jeg nok se an litt på. Og andre sko er nok ikke så veldig aktuelt. Eller kanskje ballerinasko. Men siden jeg har bekkenløsning er det de jeg viste frem eller joggesko som er best. Ballerinasko blir for flate. Skal ikke være lett gitt. Da skal jeg se på h&m igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 20. juni 2011 Har forresten en sånn genser/sjal greie men den ble ikke noe fin til kjolen. Ser ut som ei gammel kjerring. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 20. juni 2011 #8 Del Skrevet 20. juni 2011 Fordi det mammaen ikke var klar over var at kjolen var fullstendig gjennomsiktig - selv om den var sort - og ikke et spesielt tynt stoff heller så det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 20. juni 2011 haha stakkars dame.. Men oooofff for meg. Begynner å bli lei av å handle inn ting til dette bryllupet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå