Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har et luksusproblem, egentlig.. Jeg jobber for tiden 100% stilling, mens jeg har permisjon fra min 80% stilling et annet arbeidssted. Nå er saken slik at jeg må bestemme meg for hvilken jobb jeg vil beholde. Jeg skal ut i permisjon om noen uker og mottar lønn fra arbeidsgiver under førdselspermisjonen. Dersom jeg sier opp 100% stilling og beholder 80 vil jeg vel få de siste 20% utbetalt fra NAV. Dette siden de går ut fra inntekt 6 av de 10 siste mnd. Vil jeg da "gå glipp av" feriepenger av disse 20% som NAV utbetaler? (Får full feriepengeutbet fra arbeidsgiver på den delen de betaler) Det vil vel da i tilfelle ikke være det aller største beløpet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå