Gå til innhold

Endelig fikk jeg overtalt gutten og faren hans til at han skulle klippe seg... så kommer han hjem med ROTTEHALE!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min er 8 år og har en stund ønsket å spare til langt hår fordi min eks (hans far) har langt hår.

Jeg synes ikke langt hår på gutter er spesielt fint og har lenge sagt til gutten at jeg synes han er mye penere med kort hår. Men så lenge han selv ville ha det langt og faren har støttet sparingsprosjektet så har jeg latt det bli med litt mas.

Men nå endelig gikk han med på å klippe seg, skjønte at det var deilig med kort hår når sommervarmen kommer.

Far skulle ta ham med til frisør nå i helgen, og nå i kveld kom han hjem til meg igjen - MED ROTTEHALE.

 

En ting er langt hår, men en annen ting er rottehale, det er jo bare så vanvittig harry!!!!! Trodde ingen frisører med respekt for seg selv fortsatt klippet rottehale.

Her trenger jeg noen råd, hvordan få gutten til å skjønne at det ikke går an å ha den? Må jeg ty til bestikkelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bestikk han så det duger. Det hadde jeg gjort - alt for å bli kvitt det imaget i familien. Jeg hadde vært så flau!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...