Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Nå skal jeg inn i 4 pp. Hva skal jeg gjøre for å holde motet oppe? Jeg vet at vi ikke har prøvd så lenge iforhold til mange andre. Men damene i familien sier at " jentene i vår familie blir gravide med en gang". Huff... Tenk om vi ikke kan få barn... Godt å få ut litt frustrasjon her! Når kan man ta tester som viser om man har problemer med å få barn?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Dere får bare smøre dere med tolmodighet, vet det ikke er lett , :/ legene hjelper dere ikke før dere har prøvd 1 år uten å lykkes og selv da blir man ikke tatt serlig seriøst.. vi vurderer privat ivf vist vi ikke lykkes snart
vår første 19 mnd prøving Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Men jeg prøver bare å holde humøret og se positivt på hver pp som går En ting er ganske sikkert, vi blir gravid men det kan ta litt tid, men man venter omså hvor lenge på livets mirakel <3 Måtte spiren sitte for oss begge denne runden
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2011 Hadde vært litt enklere om jeg hadde vært sikker på at alt er i orden og at vi kan bli gravide! Men du har rett! Får smøre meg inn med et tykt lag tålmodighet
Silja81 Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Jeg var hos legen i 3pp og tok en generell blodprøve for å sjekke at alt var i orden (legen bestilte da også LH og FSH). Alt var ok og det roet meg litt. Nå er vi i 4pp og mannen skal bestille time for å sjekke spermiekvalitet (privat klinikk) og har selv fått time hos gyn i september. Veit at jeg er tidlig ute men liker å ha kontroll på ting. Vi er dessuten litt "gamle", jeg blir 30 i år og han 33 og vi prøver på første barnet. Jeg er ikke ute etter utredning uten, som du sier, en sjekk for å se at alt er ok. mvh
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2011 Godt å høre at jeg ikke er alene om det! Vet du hva de skal ha for å ta sed test? Han kan vel eventuelt si til legen sin at vi har prøvd i over ett år da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå