Gå til innhold

Der kom TR igjen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg inn i 4 pp.

Hva skal jeg gjøre for å holde motet oppe?

Jeg vet at vi ikke har prøvd så lenge iforhold til mange andre.

Men damene i familien sier at " jentene i vår familie blir gravide med en gang".

Huff... Tenk om vi ikke kan få barn...

Godt å få ut litt frustrasjon her!

Når kan man ta tester som viser om man har problemer med å få barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere får bare smøre dere med tolmodighet, vet det ikke er lett , :/ legene hjelper dere ikke før dere har prøvd 1 år uten å lykkes og selv da blir man ikke tatt serlig seriøst.. vi vurderer privat ivf vist vi ikke lykkes snart :)

Skrevet

Men jeg prøver bare å holde humøret og se positivt på hver pp som går :) En ting er ganske sikkert, vi blir gravid men det kan ta litt tid, men man venter omså hvor lenge på livets mirakel <3 Måtte spiren sitte for oss begge denne runden :D

Skrevet

Hadde vært litt enklere om jeg hadde vært sikker på at alt er i orden og at vi kan bli gravide!

Men du har rett!

Får smøre meg inn med et tykt lag tålmodighet ;)

Skrevet

Jeg var hos legen i 3pp og tok en generell blodprøve for å sjekke at alt var i orden (legen bestilte da også LH og FSH). Alt var ok og det roet meg litt. Nå er vi i 4pp og mannen skal bestille time for å sjekke spermiekvalitet (privat klinikk) og har selv fått time hos gyn i september. Veit at jeg er tidlig ute men liker å ha kontroll på ting. Vi er dessuten litt "gamle", jeg blir 30 i år og han 33 og vi prøver på første barnet.

Jeg er ikke ute etter utredning uten, som du sier, en sjekk for å se at alt er ok.

mvh

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene om det!

Vet du hva de skal ha for å ta sed test?

Han kan vel eventuelt si til legen sin at vi har prøvd i over ett år da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...