Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 særlig når man kan ha sex i det fri, slik som på veranda'n! Hihi.... flere som har kost seg litt ute noen gang?og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 En gang i skogen , det gjør jeg ikke mer, satt en edderkopp i håret etterpå, og de er jeg livredde!! Hehe Ellers har vi her ute på plattingen i pavilijongen vår, hihi, naboene kan jo se oss om de er nysgjerrige nok. I førersetet på bilen på ferietur, i ei busslomme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 gjort det i bilen...og i fjæra:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Del Skrevet 19. juni 2011 Oppe på høyfjellet, bak en stor stein hihi (og nei, det kom ingen forbi da heldigvis;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Del Skrevet 19. juni 2011 Har du ikke hørt utsagnet: Elsk meg, men ikke i hagen. Kjærligheten er blind, men det er ikke nabo'n.. hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå