Gå til innhold

Rica Dyreparken hotel eller Quality Hotel og Resort?


sologsommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har ikke bodd på noen av dem, men kommer jo an på hva dere krever.

Pris opp mot annet?

Dyreparkhoteller er jo noen år nyere og ligger helt inne med parken. Nesten inne i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen er den samme, men skal du ha utsikt mot Sabeltann (dyreparken hotel) er det 200 kr. ekstra pr. nat. Har hørt at rommene er ekstrem små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dere skal tilbringe minimum en dag i parken siden dere først reiser ned dit. Jeg tror ikke jeg ville ha brydd meg med den utsikten. Det er ikke så veldig mye å se på. du ser egentlig bare at skutene kjører forbi innimellom.

 

Når dere er i parken så opplever dere dette likevel. Men kommer jo litt an på barna da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt på Quality, der fikk vi familierom på 25 m2 til samme pris som en 15 m2 på Rica Dyreparken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg blir godt. Alltid godt med litt ekstra plass.

Det er ikke langt fra hotellet til inngangen i forhold til hva dere kommer til å spasere rundt i parken i løpet av dagen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får ta de gode sko på. regner med at det er en sliten men glad liten familie, der kjører hjem søndag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke langt å gå! Om du kommer dit om sommeren, må du parkere nesten ved det hotellet og gå til dyreparken, det har vi måttet flere ganger, så det er ikke noe problem!

Greit med litt plass, enig i det, blir fort trangt med foreldre og barn på hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov på begge disse hotellene i april. Og bestillte nytt opphold på Rica Dyreparken i juli.

Trivdes mye bedre der, enn på Quality. Mye pga. personalet og maten.

Også synes jeg det virket som et bedre hotell for barn (hadde ikke med barn sist).

 

Men skjønner det med plassen, at dere vil ha større rom. Jeg skal reise alene med 1 barn, så vi klarer oss fint på et lite rom.

 

Uansett hvor dere skal bo, så ønsker jeg dere en fin ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...