Gå til innhold

emmaljunga edge duo


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som har erfaring med de forskjellige understellene? hvilken er best på vinter føre? det er nok vinter når baby kommer :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er noe forskjell på vinterføre egentlig.

Jeg har sportsunderstellet, og det eneste jeg vet er at hvis du skal bruke vogna til å handle med og dra med tunge poser hjem så bør du ikke velge sportsunderstellet men classic. (sportsunderstellet vil subbe nedi bakken)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok aluminiumsunderstellet, men har ikke prøvd det på vinteren enda. Damen i butikken hadde vogna med Alu understell og var meget fornøyd med sin på vinterføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller kjøpt emmaljunga city cross:) Det understellert er veldig bra synes jeg, og selve vogna er sikkert 5-6 kg lettere enn duo vogna (noe som har fryktelig mye å si). Jeg angrer ikke på at jeg valgte den. Snuppa mi ble født i desember, og kan fremdeles ligge i bagen når hun sover. Er god plass til dunpose i den. Jeg stod selv på nippen til å kjøpe duo vogna, men nå skjønner jeg ikke folk som velger den;) Den er tung å kjøre i forhold til city cross. (har fått teste den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sportsunderstellet og er superfornøyd både sommer og vinter:)

 

Super barnevogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hat edge og er kjempefornøyd! vi fikk ei lita i november 09 og har brukt vogna opp til flere ganger hver dag! ikke en ting er ødelagt eleler slitt, og vi har ikke vært hysterisk med å være forsiktig.. har en liten polo og vogna er inn og ut av bilen flere ganger i uka siden hun ble fødd, og det er ikke en skramme! vil skryte av at det er VELDIG god kvalitet, og veldig mange smarte finesser(finnes sikkert på alle emmaljunga'ene)

 

vi har classic nettopp av samme grunn som de over her nevner, det er kjekkt å kunne ha tunge varer under uten at den subber i bakken! og på vinterstid her vi bor er det ikke alltid det er brøtt, og ofte også sørpe, så tekstil-underlaget ville nok gjørt gangen både våt og skitten.. nå koster vi lett av snøen som måtte havne under i samme slengen som vi koster av dekkene.. enkelt å holde rent er supert!

 

den er tung, men jeg føler det kjennes mer robust ut, og at det er god kvalitet.. her er det bare oppoverbakker, men jeg har ikke klaget enda, den er stødig og stabil på alle underlag! :) ellers er dekkene på Classic litt smalere og har større diameter enn på de andre, og triller lettere i snø syns jeg.. har trilla litt på citycrossen til venninna mi, men syns den "fløt" mer dit den ville i snøen, og så syns jeg den var litt lavere.. og da får en plass til mindre under..

 

venter nr to nå, skal ha edge denne gangen også, og storesøster bruker sin enda i barnehagen til soving, får stadig skryt fra personalet om at det er en god og stødig vogn!

 

jeg vil absolutt anbefale den om du skal ha en "utevogn" til trilling på forskjellig underlag osv, men den er IKKE noe god inne på kjøpesenter og lignende pga størrelsen og at den er en traktor! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med denne. Vi har Classicunderstellet. Med dekkene med hvite sider. Synes det er superfint, og dekkene er supre også på vinterføre.

 

Min Emmaljunga er helt konge, ser ubrukt etter 3 års bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sportsunderstellet. Ville ikke valgt det en gang til, da det siger ned hvis man har litt tunge poser oppi. Var ett styr sommer som vinter. Om sommerene måtte jeg nesten løfte hele vogna over de forhøyede gangfeltene, fordi understellet skrapte ned i bakken.

 

Når det gjelder teleskophåndtaket, så ble det ødelagt nesten med en gang.

Bortsett fra disse to irritasjonsmomentene, så synest jeg vognen var helt fantastisk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...