Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Er utrolig glad for at jeg er gravid, men også veldig redd for å miste. Hva kan være grunnen til at jeg ble gravid etter to år? Hvorfor tok det så lang tid hvis jeg KAN bli gravid? Er ca 7 uker på vei, tror dere jeg kan få en tidlig ultralyd bare fordi det tok så lang tid å bli gravid? Klarer liksom ikke helt å slutte å bekymre meg. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Gratulerer! Så flott at spira sitter;) Du kan bare bestille privat UL selv,ser hjertet fra 7 uker hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 For min del kom det ene egget som likte mine høye hormon verdier og da ble jeg gravid. Det tok 12 år. Fikk ikke ekstra ultralyd jeg, men du kan jo ringe legen å høre, eller gå privat? Gratulerer og lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Del Skrevet 19. juni 2011 Gratulerer! Håper du greier å slappe av og nyte det å være gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Del Skrevet 19. juni 2011 Hipp hurra og gratulerer;) Vi brukte også laaaang tid på førstemann, og aner ikke hvorfor. Noen ganger klaffer det bare*s* Ta kontakt med en privat klinikk (jeg bruker Gynekologklinikken i Drammen), der får du tidlig ul. Gratis når man er gravid også. Lykke til videre;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Del Skrevet 19. juni 2011 Gratulerer kjempe masse!! Hvis ikke du har lyst til å ta privat ul (koster ca 1000kr), så kan du ta en "spansk" en til legen din.. si at du er gravid, og har hatt en blødning.. da får du henvising til ul, gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #7 Del Skrevet 19. juni 2011 Det ble jeg også, til ogmed i en laber sexperiode!! MEN, jeg var 38år (39 da poden ble født!), så det hadde kanskje litt å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #8 Del Skrevet 19. juni 2011 Tusen takk for svar alle sammen. Ble veldig glad nå! :D Takk for tips ang privat ultralyd, tror jeg bestiller det i morgen. Det høres jo ut som om selv om det tok lang tid, så er det ikke større sjanse for at det skal være noe galt nå. Stemmer det? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #9 Del Skrevet 19. juni 2011 Så fantastisk! Gratulerer så mye Jeg ble også gravid etter nøyaktig 2 års prøving. Vi hadde i tillegg vært til utredning (uten at noe feil ble funnet med noen av oss), samt hatt 2 inseminasjonsforsøk mens vi ventet på ivf. Og plutselig en dag var jeg altså blitt gravid på gamlemåten! Jeg vet akkurat hvor herlig du har det nå Og bekymringene... For å trøste litt så gikk mitt svangerskap på skinner. Jeg var på tidlig UL for jeg hadde jo litt vanskelig for å tro på at alt nå kunne være i orden, og der var selvsagt alt som det skulle være Og som en liten kuriositet kan jeg opplyse om at jeg ble gravid igjen når førstemann var 6 mnd, så neste gang trenger det ikke ta like lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #10 Del Skrevet 19. juni 2011 Åååå! Så utrolig bra! Takk, takk, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juni 2011 #11 Del Skrevet 19. juni 2011 Blir skikkelig provosert av at du anbefaler ho å lyve om at ho har hatt blødning man tuller ikke med sånt. !! Dessuten får man ikke alltid ultralyd om man har hatt blødning !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #12 Del Skrevet 20. juni 2011 Gratulerer! Krysser fingrene for deg. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #13 Del Skrevet 20. juni 2011 prisen på UL må vel variere litt? Jeg betalte 100 kr og fikk da med bilder hver gang.var på UL hver 3. uke de første 5 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå