Gå til innhold

Blogg til barnet


Mamma i lykkerus

Anbefalte innlegg

 

 

www.etlivblirtil.blogg.no

 

Blir veldig glad hvis noen vil lese om min reise gjennom graviditeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ser jo kjempefin ut.

Men av ren nysgjerrighet: Hvorfor en blogg på nettet til barnet?

Jeg forstår ikke behovet for eksponering i det offentlige rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott blogg!

Selv mener jeg et er visse ting som passer seg på nett og andre ting ikke. Eksponeringsbehovet i dag vokser i takt med teknologien og så lenge man benytter nettvett synes jeg blogg er helt i orden. Selv benytter jeg ikke navnet på datteren min, der jeg bor etc på bloggen.

Stå på !

Her er min : ) http://www.aktivmamma.blogspot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å skrive til barnet fordi jeg har hatt en turbulent barndom selv og vil vise han at han betyr alt for oss allerede nå.

Som et slags "konfirmasjonsalbum", bare at den ligger på nettet. Når det ligger på dataen er det lett å gå inn å skrive ettersom alt ligger tilrette.

 

For meg hjelper det å skrive og jeg håper at han en dag vil sette pris på de ordene vi har sagt om han før han ble født.

 

Ettersom den har blitt lest av flere folk så får man jo tilbakemeldinger, og skriver litt mer ut fra hva som skjer med den gravide og lignende. Det er innlegg jeg kommer til å slette når den skal "overleveres" til barnet.

 

Jeg synes det er kos å skrive jeg, ser ikke på det som noe galt å ha den på nettet. Er kun ukjente mennesker og min mamma som vet om siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Fortsett med det du : )

Jeg er glad jeg kan blogge nå som jeg er dårlig. En perfekt terapi når jeg sitter i senga og savner ut.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...