Adrian og lille Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Følge barnimagen så er jeg 7 uker og termin 7.februar...men i følge legen er jeg 6 uker og samme termin ! Hadde sist mens 1.mai ,hva er rett ?
Gadiana Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Hei på deg:) har regnet min termin på babyverden.no, og j vil tro at den er ganske riktig, det kommer vel litt ann på når du hadde siste mensen og om du har regelmesig mensen 28 dager osv, uansett så vil det bli tydelig på rutine ul i uke 18, lykke til:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 du har begynt på din 7 uke menes de på bim du er 6 uker + ett eller annet
kariuss Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Ja det blir vel på en måte riktig, for når du er 6 uker + noen dager kalles det vel 7 uke tror jeg?! så er nok riktig den termindatoen du har. Litt forvirrende igrunn
Adrian og lille Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2011 Takk for svar =) Ja det er litt forvirrende =D
Spireline Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Legen sier du er 6 uker på vei fordi du er fullgått 6 uker. Så selv om du er i 7 uker, er ikke dette en sjargong de bruker så ofte. Når det er sagt så har jeg alltid fått flyttet termin (helt usaklig) på ordinær UL, så jeg ville ikke holdt en knapp på den. Jeg har alltid født nærmest min egen menstermin (har tre barn), så jeg stoler mest på meg selv og han som leverer varene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå