Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 en liten familietur til sverige i dag, og mens vi sitter å spiser en liten matbit ser vi to tilfeller med noe jeg vil kalle alt for drøyt! En far tar tak i nakken på ungen sin, jente på 6-8 år ett sted og slenger henne mot seg mens han sier " HEEI; jeg var ikke ferdig å snakke med deg" Ungen gråt en sår gråt, hun fikk vondt som bare det! Neste person tar sønnen sin på 2 år ca å drar opp etter armen i sinne fra gulvet å bærer han etter armen! Det går ikke ann!! Man kan ikke bli så sint på barna sine, og mødrene da som står å ser på far mister besinnelsen sånn! Jeg hadde tatt ungen og fika til han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Wow for et forbilde du ville vært da! Slå er helt ok, flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Den første var ikke greit, men den andre syns jeg ikke var så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er vel kanskje ett utrykk da, fordi man blir sint når man ser noen behanlde barna sine sånn! Hadde mannen min vridd ungen min etter nakken som om det var en kanin hadde han fått hørt ja! Å dra ett barn opp etter bare armen å så fortsette bære det sånn kan jo skade det. Får jo armen ut av ledd for mindre! Jeg synes iallefall ikke det var noe hyggelig å se på! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Del Skrevet 19. juni 2011 Skal ikke se bort i fra at hun mente at hun hadde fika til faren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, for man er jo et godt forbilde om man fiker til et annet voksent menneske.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #7 Del Skrevet 19. juni 2011 Hahaa, ja jeg mente selvfølgelig fike til mannen og ikke barnet. selv om jeg ikke bokstavelig talt mente å slå foran barnet for å så være tt dårlig forbilde!!! ;O) HI :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #8 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg synes du er utrolig feig som ikke gikk bort og ga bistand til barnet dersom du synes det var så ille. Isteden for å legge det ut her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #9 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja det er så utrolig mye dårlig samspill ute og går. Jobber med det til daglig. Er vitne til dårlig samspill rundt meg stadig vekk, i køer, på forretninger, over alt hvor barn og foreldre er sammen. Det handler om hvordan foreldre snakker til ungene sine, hvordan de behandler dem, respekt, trøsting, empati, skam og ydmykelse. Konflikter og samspillssituasjoner der begge taper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå