Gå til innhold

HJELP! Alle bildene på laptopen er plutselig borte! Alle andre mapper og dokumenter er der de skal være..? WTF??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her forleden dag tok laptopen en oppdatering jeg ikke hadde godkjent, og da den startet igjen var alt nytt. Skrivebordet var endret, diverse filer var forsvunnet, mozillaen var i en annen versjon osv. Så var bildene borte fra "Bilder", men jeg fant dem igjen under "brukere", og flyttet dem der de skulle være. Neste gang jeg sko på pc'en var alt som normalt, og alt var på plass der det skulle være, lik det hadde vært før oppdateringen. Men nå er ALLE BILDENE forsvunnet! Det er kun bildene som er borte, alt annet er der det skal være.

 

Har prøvd å hente frem bildene fra forskjellige bildeprogrammer, og i noen sekunder ligger de der, så forsvinner de... Hva skjer?

 

Har tatt kopier av alt frem til februar ca, men synd at alle bildene fra 17. mai osv forsvinner=(

 

Noen gode tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du lekt deg på bildebehandlingssider på nett?

Slett de bilder du har pyntet på og lastet ned hvis du har!

Det høres ut som et bildevirus for meg.

Tøm maskina for dokumenter og ta systemgjennoppretting inne på kontrollpanel. Sett datoen til en stund før du tuklet med bilder eller nedlasting av annet ting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke gjort noe med bildene på lenge. La inn noen nye bilder og lette noen gamle helt i begynnelsen på mnd, ellers ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta virusskann i sikkerhetsmodus. Google for å få kjennskap til hvordan man gjør det;)

Deretter gjennoppretting. Men kopier alt du har av filer først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...