Gå til innhold

kan alle høre på stemmen (i tlf) om ens mor har drukket?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

snakket akkurat med mamma på tlf, hun har vært borte i helgen på jentetur med en venninnegjeng.

Jeg ringte henne opp igjen 30 min etter hun hadde ringt meg ( jeg la barna mine) og hun var veldig hes i stemmen pga forskjølelse. Men flere ganger har jeg hørt henne høres beruset ut og jeg spør som oftest rett ut. Når hun er slik, snakker hun helt annerledes, jeg kjenner min mor såpass godt.

Men hun brånekter, sier det er noe i veien med meg. begynner å gråte helt forferdelig.. jeg la bare på tlf, orker ikke høre på slik.

 

Men andre som har mødre med drikkeproblemer som brånekter på at de feks hadde tatt seg et glass vin eller to øl? eller mer....... hva vet jeg

 

men jeg er 190% sikker på at hun har drukket, syntes det er bare så teit og ubehagelig at hun legger all skylden på meg og gir meg dårlig samvittighet for at jeg i det hele tatt spurte henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stol på magefølelsen! Du har helt sikkert rett! Pinlig for henne bare at du hører at hun har drukket, mens hun tok seg sikkert "bare ett par glass" og mener det ikke forandrer noe ved henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor drikker ikke, så på henne hører jeg ikke forskjell.

Men jeg hører det på mannen min umiddelbart. Så jeg vil tro du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, eller dvs om det har vært ett vedvarende drikkeproblem (som gjør at du kan hennes alkoholstemme) så JA::.... ikke bare mødre, men også ektefeller, eks-ektefeller (som i mitt tilfelle) og selvsagt svarer de at de ikke har drukket... men du VET nok at hun ikke snakker sant i så tilfelle...

 

desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre.

Det er rart med det, men jeg får en feeling med en gang når jeg hører hun har drukket. Og det har skjedd så mangen ganger, verst er det når hun har passet datter vår eller barnebarnet sitt.... Så utrolig kjipt, det ødelegger forholdet og tillitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...