Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Har en reimadress men lapper på som jeg vil selge. Er det dumt å legge den ut nå? Bør jeg vente til høsten? Hvor mye kan jeg evt. ta for den tror dere? Eller hva er folk villige til å gi? Mange som vil kjøpe som oftes, men de vil gi veldig lite? Hva mener dere er smartes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Lurt å vente til høsten ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Takk, ja tror jeg gjør det. Bare litt ivrig på ryddinga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Del Skrevet 19. juni 2011 Tror neppe du får mer enn halv pris av nypris hverken nå eller senere. Mange tenker framover (bl.a. meg ) og er alltid på jakt etter kupp på finn. Det er ofte jeg kjøper ting som skal brukes senere i sesongen, hvis jeg kommer over noe bra. Er det for gutt eller jente, størrelse? Jeg leter etter str. 116 +/- i guttefarge ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Del Skrevet 19. juni 2011 Ok, det er jente desverre. Ja tenkte ca. halv pris. Får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå