Gå til innhold

en ubehagelig opplevelse på danskebåten med små barn...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter en topp uke i danmark så bar det hjem i går med stena line. Vi hadde vært en tur inne på taxfree og handla litt, gikk ut og satte oss på noen benker rett utenfor med våre to små på 3 år og 8 mnd. De var blide og snille:)

 

Da var det ei dame som satt litt bortenfor (mellom 50-60 år) som begynte å prate til oss om at hvis de unga, spes den babyen i vogna begynte å grine skulle hun komme i vogna og kvele babyen og gjøre så det ikke ble noe baby lenger, hun var så dritt lei unge skrik osv og hun skulle ha en barne/skrikefri tur på danskebåten. Hun hadde nok litt for mye innabords for å si det sånn, men sånn oppførsel kan man ikke tåle uansett mener nå jeg. Hun fortsatte å si stygge ting så mannen gikk til personale for å melde i fra. Da prøvde hun å snakke til jentene mine og spurte meg om navn osv, det sa jeg at det får hun ikke vite sånn som hun oppfører seg og da snakket hun til jenta mi på 8 mnd at "vil du at mamman din skal over bord du eller? siden jeg ikke får snakke med deg".

 

Hun var så fæl og stygg i munnen sin den dama der altså. Vekterne kom og spurte hva hun hadde sagt, så det som det var og da bar det rett i arresten, sånn fikk man ikke oppføre seg mot folk/barn, de ble rimelig sinte.

 

Greit nok at dette er en skikkelig rølpebåt og jeg ville aldri tatt med unga mine tur retur på den båten for å si det sånn, men vi valgte å ta båten i stedenfor å kjøre hjem til Norge, litt for langt.

 

Måtte bare lufte ut litt, og det finnes virkelige ekle folk der ute, en skikkelig ubehagelig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror jeg hadde sagt i fra til et av personelet eller noe.

hun hørtes jo ikke helt riktig plassert....

 

forstår godt at du ble redd ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en ubehagelig opplevelse.. Godt de som jobbet der tok det seriøst. Tror heldigvis det er lenge til du får oppleve noe slikt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, vi sa ifra til de og vekterne kom og satte henne i arresten. står i innlegget:)

ja, man blir litt satt ut av at noen kan si sånt, hun mente at vi barnefamilier kunne gjøre hva faen vi ville overalt og at vi burde sitte hjemme hele tiden (saklig). hun sa til og med at hun hadde handla til barnebarna sine, stakkars barnebarn altså.

 

skjønner at folk kan bli lei barneskrik osv når man er på ferie eller hva man kan kalle danskebåten, men hva skal man gjøre da, hjemme seg bort til unga er 18 år? er nok sånn verden er, her er det barn:)

 

veit ikke hva som er værst jeg, barneskrik eller fulle folk i alderen 40-60 år?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt på maken til fantespråk! Forhåpentligvis blir dama svartelistet så hverken du eller noen andre treffer henne der igjen!

Jeeeeez altså, hva noen mennesker tror de er!

 

Det var jo faktisk TO drapstrusler, selv om hun sikkert ikke mente det, så du kunne jo anmeldt henne slik at hun i det minste fikk en klekkelig bot.

Men da vil hun jo finne ut navn og slikt, så sikkert best å la det ligge..

 

Klein opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde æ ært dæ, så hadde æ klappe ned den frekke kjerringa å kalt d selvforsvar! inger juri i verden hadde dømt mæ!

håpe ho våkna opp å må gå the walk of shame når ho måtte utav fylle arresten!

 

frekke gamle kjærringe e altså d værste æ vet, trur dem kan si akkurat ka dem vil bare før at dem e en gammel som en urskog! har jobba på kafe, så har troffe på noen gamle troll i mitt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det går ikke ann! Men antagelig så har hun ett alkohol problem, sikkert sint inni seg fordi hun ikke kan ha sine egne barnebarn eller noe! Men er ikke noe tvil om hvem jeg ville slitt mest med på tur uavhengig om jeg har med barn eller ikke. Å det er fulle damer/menn som er udregelige, baby`n kan skrike så mye den vil i forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vel kjapt konkludert med at hun ikke var helt som hun skulle være.

Full eller?

Tror ikke det er vanlig oppførsel blant folk flest akkurat.

 

Ta det med ro. Skjønner at dere ble skremt, men nå er det over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Jeg skal med dattera mi på barnasbåt neste uke. Har en baby også men hun skal heldigvis være hjemme med pappa.

 

Jeg må si, hvis noen hadde truet med å kvele babyen min, hadde jeg bare gått løs på dama! Og at eldste ville hørt og skjønte hva hun dama sa ville vært helt uaktuell for meg.

 

Tror hvis det hadde skjedd oss, ville det ha blitt meg som måtte i arresten.

 

Synes dere gjorde helt riktig, skjønner ikke at dere klarte å være så fornuftig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gikk dere ikke bare bort fra situasjonen??

Båten er jo stooooor, og dere hadde absolutt ikke behøvd å sitte der å høre på henne......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi så henne igjen når det var 1 time igjen før vi var i land, da så hun ikke på oss, hun gikk sammen med foreldra sine som hun nevnte var med og de var like guffne og fulle, satt og drakk tett da og, det lukta alkohol lang vei for å si det sånn. jeg hørte i det vekterne tok henne i heisen så sa de at hun fikk aldri reise med de igjen så hun er nok svartelista der.

 

nei, er ferdig med det så noe annmeldelse blir det ikke, og hun var nok ikke helt god i hue, får jeg håpe da, at hun nesten kan skylde på det og ikke alkoholen. men blir rett og slett satt ut ev enkelte altså.

 

hun prøvde å snakke med eldste på 3 år, hun ville se hva hun hadde fått og jenta mi viste det frem, prøvde å få henne bort til seg ved å si at hun hadde noe i posen til henne, da ble ikke mor blid så det fikk hun så klart ikke lov til (det skjedde mens vi venta på vekterne), de var forrsten helt supre og tok dette på alvor :) det ble rett og slett sinte når jeg sa det hun hadde sagt om babyen.

 

men hun møte vi nok ikke på flere ganger, bare håper hun har det bre med seg selv og at hun ikke er sånn til vanlig.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur du vi satt der og hørte på henne fordi det var morro eller? hun sa mye på kort tid og det tok ikke lang tid før mannen min gikk og sa i fra og da måtte vi vente på vekterne.

syns ikke sånne folk bare skal få lov til å fortsette så da valgte vi å si ifra for så å måtte vente til de kom. og vi satt flere krakker/seter unna henne.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror den dama skal være glad hun traff på noen som klarte å holde seg, for jeg ville nok gitt henne en blåveis. Er både overbeskyttende og temperamentsfull og det ville hun nok merket. Håper hun priser seg lykkelig for at dere tok det på en ordentlig måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg kjenner at jeg blir forbanna bare av å lese innlegget ditt. For ei drittkjerring.

Beundringsverdig at dere klarte å bevare fatningen, og at mannen din gikk og meldte fra. Jeg er ganske sikker på at hadde det vært meg og min familie som kom ut for et sånt menneske hadde mannen min antagelig klikket og egenhendig løftet med seg kjerringa og selv fraktet henne til vekterne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...