Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har funnet frem vogna vi brukte til eldstemann, men den var ikke så ren og pen som jeg husket. Noen som har tatt av trekkene (til bagdelen) og vasket dem? Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, jeg har vasket trekket på min vogn. Gikk helt fint det. Brukte finvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 mener du innertrekket? det har jeg vasket mange ganger , trur det var på 40 grader i maskin, står på en lapp på innsiden mener jeg å huske. men trekket rundt går vel ikke ann å ta av å vaske trur jeg, så den kan jeg ikke hjelpe deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg ser det står håndvask på madrassen, men kan den altså vaskes? Var så rart at det ikke var noe trekk rundt den.. Vil egentlig vaske trekket rundt selve vognen også, men det er det altså ingen som har prøvd da..? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå