Gå til innhold

hjelpes meg dette er kriiiiiiiiiiiiiiise....................3uker over mens..


....mammatilto... :)))

Anbefalte innlegg

og har en på 11mnd og ei på snart 4år. Har ikke akkurat planlagt en til nå:( Er liksom sliten nok i fra før,og ho største krever litt med tanke på ekstra oppfølging i bhg..ppt støttepedagog m.m. Ho har fått diagnosen Forsinket utvikling.

 

Må liksom bruke sunn fornuft oppe i alt dette her...hadde vi vært fornuftige så hadde vi brukt kondom...men det gjorde vi ikke. Noen som har vært i samme situasjon og vil dele med meg ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs om ikke du må endre nicket ditt ;o)

 

Nei, jeg har ikke vært i sammme situasjon, men ei venninne. Ble gravid da yngste var 9 mnd. Men vet du hva? De omstilte seg på flekken og det går kjempe bra!! Nå har de 3 nydelige barn.

 

Ta test i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dem heldige, for mannen min vil ikke ha flere. Han sier han skal flytte ut om jeg beholder det her..vist jeg er gravid da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier mannen min også. Spr er hva du vil. :) Vi klarer oss uten slike menn. Men egentlig tror jeg ikke min mener det da.... :)

 

Uansett ta en test NÅ !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere ikke to om å lage barn da? sjangsen er jo der uansett siden ingen prevensjon er 100% sikker(utenom sterilisering), med mindre du har slurvet?

Hvis han har så sterke meninger og krav burde han ta ansvaret i egne hender og sterilisere seg.

 

Ønsker deg selvsagt lykke til, har selv en abort bak meg og angrer ikke et sekund på det men det var også MITT valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok to tester .. og begge to var gudsjelov negative :))))))) da er sikkert mensen bare forsinket ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt ganske nøyaktig 1 år etter fødsel, overhodet ikke planlagt, vi hadde egentlig bestemt oss for å stenge fabrikken og sterilisere...

 

Jeg begynte gråte da testen viste positivt, orket jeg dette, jeg hadde akkurat begynt jobbe igjen og var sliten.

 

Jeg viste testen til mannen og han hevet øyebrynene, gliste og sa: Nei faan, er du gravid? (og han banner virkelig aldri!). Så tok han rundt meg og sa: Dette går helt fint, vi klarer dette vet du, innerst inne hadde vi vel lyst på en hel flokk begge to?

 

Så da ble det sånn, vi hadde av praktiske grunner bestemt oss for at vi ikke ville ha flere, men skjebnen(?) bestemte av vi hadde hjerterom til en til og da løser alt annet seg etterhvert :)

 

Så vi ble firebarnsforeldre. Det har gått over all forventning. Har ei med litt ekstra behov vi også, men det har aldri blitt noe problem. Slitsomt til tider selvfølgelig, men definitivt verdt strevet!

 

Nå er steriliseringen gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...