Moonfreckle Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Da skal jeg nemlig på overtidskontroll på sykehuset! Tviler på at de kommer til å gjøre noe drastisk imorgen, men slik jeg husker det fra tidligere, kan den innvendige undersøkelsen virkelig sette igang sakene! Så kanskje, kanskje.....
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Krysser fingre for deg! Lykke til!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Krysser fingrene for deg xxxxxxxxxxx
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Jeg heier på deg Jeg skal også på kontroll i morgen,mentil min jordmor og er da 1 uke over tiden. Våknet idag med småblødninger,så i kveld skal mannen til pers grundig! Har kynnere annethvert minutt ca, så håper det skjer noe i natt Lykke til til alle overtidsdamer
summer85 Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 spennende!! =) masse lykke til!! =) Skal på kontroll på sykehsuet i morgen jeg også, er da 3 dager over termin, men på torsdag hadde jeg alt for mye fostervann, så de skal sjekke det igjen i morgen og mulig jeg blir satt igang =)
Amy*75 Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Da kan du bli først av trekløveret da, summer85! Heier på deg og håper alt går på skinner
Moonfreckle Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2011 Ser vi er flere som skal sjekkes imorgen, så da sier jeg lykke til til oss alle!
Alida*Englebarn Skrevet 19. juni 2011 #8 Skrevet 19. juni 2011 Hei! Ja jeg har lurt på hvordan du har det og om det skal skje noe:-) Håper du er ved godt mot og at du er moden snart, masse lykke til og hold oss oppdatert:-) Klem fra meg:-)
Kri_z Skrevet 19. juni 2011 #9 Skrevet 19. juni 2011 Oj!! Masse lykke til!:) det blir spennende! skal på kontroll selv i morra, terminen er i morra . Går kanskje om å få sjekket modninga da? Evt litt stripping?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå