Gå til innhold

Ferie i Hellas!


Meandmyprincess

Anbefalte innlegg

Noen her som har feriert i Hellas? Hvor er det best å reise?Blir 2 voksne og et barn.

Ønsker oss til et relativt rolig sted med ok strand. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var veldig fornøyd med øya Skiathos :) Liten og rolig øy med fin strand og koselige restauranter og havn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var nettopp på Kreta, Platanias (Chania). Hadde med oss våre to barn på 3 år og nesten 2 år.

I forkant hadde vi hørt at Platanias ikke var så barnevennlig, men jeg er helt uenig i det. Det var lekeplasser overalt, til og med på restauranter.

Hotellet vi lå på var billig og veldig bra, det het Sunset Suites og lå 3 minutters gange fra stranda. Anbefales:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger med på "2 små og en undulat". Vi kom hjem fra Platanias for 2 dager siden og vi er kjempefornøyde med stedet og med ferien generelt. Vi synes stedet er barnevennlig og det er lite trapper eller bratte bakker. Stranda er fin og alt er veldig sentralt der. Vi bodde ca.300 meter fra sentrum og ca.400 meter fra stranda. Hotellet (Troulakis Village, Ving-reiser) var familievennlig med både barnebasseng og "vanlig" basseng og en liten lekeplass som lå rett ved bassengområdet. Ungene våre, 4 og 7,5 år, gikk dit selv og lekte på dagtid når vi lå ved bassengkanten og solte oss. Restauranten på hotellet var super, med egen barnemeny. Mine barn er mat-kresne, men her fant de det se likte å spise. Hotellpersonalet var helt fantastiske.

Vi drar gjerne tilbake hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes IKKE platanias er spesielt barnevennlig. var på blue village caldera beach. stranden i området er steinete og STORE bølger. fortauenne veldig smale og gjerne med et tre midt i, bilene suser forbi. Jeg klarte ikke sitte å kose meg på resturant med den trafikken. Har vært på flere greske øyer, nå sist rhodos, altantica aegean park. Jeg liker generelt spania mye bedre enn hellas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...