Gå til innhold

Hvorfor blogge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva erformålet med å blogge? Å fortelle verden om sitt liv eller sine erfaringer, opfatninger?

Hvorfor fortelle verden, om man ikke ønsker tilbakemeldinger?

Er ikke formålet å få diskusjon og imput?

 

Jeg leser ikke blogger, jeg hetserikke bloggere, jeg forstår ikke hele greia. Men jeg har forstått at man kan ha blogger privat, og dele ting med inviterte som man kjenner, eller man kan være mer eller mindre åpen for hele nettet?

 

Ikke noe nytt med at den som stikker hodet frem, får hodet kapper av...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, men å komme med falske anklagelser mot en person og henge ut og hetse personen er for drøyt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig,hvorfor blogger folk?

kjenner jeg blir helt matt av å måtte lese blogger der alt bare er rosarødt,der man skryter uhemmet av hvor mye man har vaska,bakt, sydd,strikka, kokelert, hatt sex etc etc etc.

 

det bryr meg midt på kneet hva andre gjør i livet sitt og heldigvis er dette med å lese blogger HELT frivillig!så slipper jeg å føle meg som en grå kjedelig feit lat mus fordi jeg ikke veier 44 kg,ikke har trent i 3 timer i dag,ikke har laga middagen fra bunnen av,ikke har vaska og ikke sydd alle klærne til mine rosarøde barn som aldri spiser sukker,aldri maser,aldri er i veien men som sitter der rene og pene i tøyet til MAMMA forteller dem hva da skal gjøre.

 

er så glad jeg SLIPPER ALT DETTE!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessert meg ikke hvor mange minutter et eller annet kvinnemenneske i Halden har løpt på tredemølle.

Hvorfor tror hun at dette er av så stor interesse at hun vil puplisere det?

Hvorfor i alle verdens villeste dager fikk hun rett, hvorfor gidder hundre vis avmennesker å lese om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg interesserer meg heller ikke for slikt og leser ikke blogginger. blogger er folk folk som er interesserte så jeg syns ikke det gjør noe at folk blogger. men det å hetse andre folk derimot - det er forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en interiørblogg, og begynte med den som en hobby. Jeg liker å ta bilder, jeg liker interiør, og jeg liker å skrive. Alt det kunne jeg bruke i en blogg. Jeg synes det er hyggelig at folk titter innom bloggen, og jeg har heldigvis aldri fått noen negative kommentarer slengt etter meg noen gang. Jeg er medlem av NIB, Norske Interiørblogger, og får mange gode idéer fra andre interiørbloggere.

Så nei, er ikke alle bloggere som ønsker å diskutere eller stikke hodet frem.. Det kommer helt an på hva slags blogg det er er snakk om.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å skrible. Alltid vært sånn.

 

Dessuten syns jeg det er stas å vise frem papirtøys jeg lager, og få konstruktiv kritikk av andre papirtøysere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange grunner for å blogge:

~ Det er sosialt og siden jeg ikke har mulighet til å leve et sosialt liv irl, er blogging en fin måte å ha kontakt med andre på. Det er fint å bli kjent med nye mennesker som jeg ellers ikke ville blitt kjent med.

 

~ Jeg skriver om egne erfaringer og opplevelser, men skriver ofte i en litterær sjanger (har jeg fått høre). Tekstene mine er til hjelp for andre i samme situasjon, har jeg fått tilbakemeldinger på.

 

~ Jeg blogger fordi jeg ofte får respons på det jeg skriver. Jeg ønsker med tiden å bli tekstforfatter, iallfall kunne uttrykke meg så godt skriftlig at jeg kan bruke skrift som en vesentlig metode i yrkessammenheng.

 

~ Blogging gir livet innhold den tiden jeg er alene og gir meg noe å strekke meg etter

 

Husk at for de fleste bloggere er "problemet" for få lesere og for lite oppmerksomhet, ikke det motsatte. De færreste opplever å bli hengt ut, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...