Februar12Mamma Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Da var testen positiv og jeg kasta meg rundt for og lese informasjon og joine disse forum og baby sidene! Spennende! Jente på 22 år , bor i Kr.sand, førstegangs gravid og veldig spent! Kjenner ikke så veldig mange her i denne byen så hadde vært utrolig koselig og blitt kjent med noen i samme situasjon:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MD1985 Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg holder til i Kristiansand.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februar12Mamma Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Så hyggelig Første gang for deg også? Og hvor langt er du på vei? Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idac77 Skrevet 19. juni 2011 #4 Del Skrevet 19. juni 2011 Hei, jeg bor også i Kristiansand. Har ei datter på 22 mnd så er nr 2 på vei her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februar12Mamma Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 19. juni 2011 Så spennende Hvor langt er du på vei nå da? Og gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idac77 Skrevet 20. juni 2011 #6 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg er 6 uker på vei dag. Har menstermin 15.februar. Gratulerer til deg også, det er jo ekstra spennende når man er førstegangsgravid. Alt er nytt, spennende og litt skummelt da:-) Du har termin 12.februar, eller? (ref nicket ditt) Formen min er foreløpig bra, begynner å bli veldig trøtt, men har ikke fått noe kvalme ennå. Håper den holder seg unna slik den gjorde sist. Er formen din bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MD1985 Skrevet 20. juni 2011 #7 Del Skrevet 20. juni 2011 Første gang her ja..! Gratulerer til deg også! =) Er i sjette uke.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå