Babyblue-11 Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja så enkelt så det...... På tide og begynne og gjøre klart tenker jeg! Knappe 5 uker igjen.....*s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 Bruker samme som jeg bruker til resten av familien. Neutral eller Blenda sensitive om hverandre. Neutral eller nøstebarn`s ullvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 Samme som til resten av gjengen, Neutral eller Blenda Sensitive, skyllemiddel uten parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue-11 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 19. juni 2011 Takk jenter! Det er det jeg tenker jeg også.....men så blei man brått pittelitt usikker når jeg hørte ei som skulle kjøpe spesialvaskemiddel til babyklærna....hmmm det må jo bli bra tungvint vel!! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå