Gå til innhold

Noen her som absolutt IKKE likte kaffe, men greide å venne seg til smaken til slutt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er desperat etter tips! Da jeg pussig nok begynner å dra litt på årene (Ok da, er fortsatt ung) så blir jeg bare oftere og oftere invitert på kaffe. Hadde vært greit å faktisk kunne drikke kaffe, istedenfor å be om et kjedelig glass med vann ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

?? For et "problem"! Inviterer da stadig folk på kaffe som egentlig bare drikker vann eller te. Det er da praten og selskapet man ønsker.

Virkelig et ikke-problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har vent meg til det. Først med kaffe latte og så etter hvert med sost kaffe. Har brukt veldig mange år på det, men nå syns jeg det er stort sett godt. Drikker ikke kaffe til vanlig, men i selskap og av og til en latte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melk og sukker. Så går detsegtil.

Men det er praten som er viktig, ikke kaffen. De venninnene mine som ikke drikker kaffe får tilbud om te.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker absolutt IKKE kaffe! :)

 

Ser ingen hensikt med å venne meg til smaken, bare for å kunne slurpe kaffe sammen med andre, jeg klarer meg helt fint med å drikke te til sjokoladekjeksen! :)

 

Det er jo ikke slik at kaffe er spesielt sunt heller....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde MASSE sukker i kaffe i begynnelsen..nå må jeg ha kaffe hver morgen...nå drikker jeg barne vanlig svart kaffe. Er jeg på cafè tar jeg av og til en cafe-latte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke kaffe å skjønner virkelig ikke hvorfor jeg skal lære meg å drikke det selv om jeg blir invitert på kaffe titt og ofte... ( er nok gammal jeg å ser jeg ;p)

 

Siden jeg syntes det ble pisskjedelig å reise til folk for å drikke vann så har jeg begynnt å alltid ha noen teposer i veska siden jeg er glad i te.

Noen har da gått til innkjøp av "hennes" (altså min) te og andre synes at det er flott at de slipper å tilby meg vann.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...