Gå til innhold

ser på action programmet hurtigruten og får hjemlengsel!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er nydelig:)

Har vært ute hele dagen men var akkurat innom nrk2 å kikket. Må nok sitte opp litt i natt for å se når de ankommer oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også hjemover snart men sliter veldig med hjemlengsel for tiden, vil hjem å bo der jeg vokste opp, sikkert bare fordi jeg har baby nå og vil at den skal vokse opp der oppe.....men likevel, sliter i meg når jeg ser sånt på tv :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ankommer mitt hjemsted i morgen og har sagt til kjente at de må dra på kaia og vinke til meg :D hihi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og familien var på tur med hurtigruten og m/s Nordnorge i fjor ifm med mammas 60-årsdag og anbefaler alle å se på programmet i kveld når ferga går gjennom Raftsundet i Vesterålen og inn Trollfjorden. Det er det fineste strekket på hele turen, syns jeg. Til og med finere enn Geiranger!

 

Hilsen meg fra Steigen som ikke får hjemlengsel da jeg husker alle regnværsdagene bedre enn de få med sol....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raftsundet og Trollfjorden og til hurtigrutens fødested Stokmarknes :-) Den aller fineste delen av turen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollfjorden, Raftsundet, Stokmarknes :-) E i Trollfjorden 23.30 ! Den finaste strekka akkurat mellom Svolvær-Stokmarknes på verdens vakreste sjøreise :-) NRK 2.

 

Anbefales :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...