Gå til innhold

Har en meget følsom jente på 7 år... (veninner).

Gjest MMJ

Anbefalte innlegg

Har vel skrevet om dette før en gang...

Men det bedrer seg ikke. De er 3 jenter her i gata på lik alder.

Den ene jenta er veldig populær å leke med. Min jente vil leke med henne. Men denne 3. jenta vil ikke leke med min jente :(

Så da kommer bare denne "populære" jenta til oss når hun 3. jenta ikke er hjemme.

Jeg kan jo ikke styre hvem de skal leke med! Denne 3. jenta vil ikke leke med jenta mi, og moren hennes finner på all verdens med unskyldninger når vi går til henne fr å spørre om ikke de vil leke med mi jente.

Ahrrr!!! Jeg blir så overgitt, det er jo ikke barna det står på, det er foreldrene. Hva har noen å "tjene" på å holde datteren sin borte fra jenta mi? Blir seriøst lei meg. Hun er jo ei rolig og snill jente... -og hun er veldig sosial og ønsker å leke med de begge to :(

Prøver å invitere andre jenter på besøk her... men jenta mi er så lei seg på grunn av dette. Jeg KAN jo ikke ta dette opp med disse foreldrene... jeg kan jo ikke tvinge noen til å leke med henne. Hadde skjønt det om hun var en urokråke som bare kranglet seg ut osv... men det er hun jo ikke.

Sikkert ikke så lett å svare på det her, men Godt å blåse ut litt :( -om ikke annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke en jente på denne alderen, men kjenner meg utrolig godt igjen (har opplevd dette selv på u.skolen).

Ble ikke tatt tak i det for jeg ikke turte å fortelle at min "bestevennine" ikke ville være med meg utenom hjemme og helst når ingen av de andre i den "kule" gjengen var ledig.

Utrolig sårt og oppleve både for mor og barn!

Gir deg en klem jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke bare bare, husker selv åssen det var for vi var og tre jenter en lang periode og det ble krøll av og til.

Skjønner godt det er frustrende men samtidig, som du sier, så kan man ikke tvinge barn til å leke sammen.

Håper det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det værste er at det er EN mor som står bak dette.

Hun sier alltid NEI når jeg eller jenta mi spør om hennes jente vil leke med mi. Alltid!!!

Mor til den "populære" jenta vet jo selfølgelig ikke om dette...

Men men... det går seg vel til. Besteveninnen min i dag, er ikke den jeg hadde på barneskolen. Takk guud for det... så får satse på det kommer ei snart som setter pris på vennskapet til min jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...