Gå til innhold

klina med en annen mann i går :S


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva som skjer med meg. Pleier alltid å ha god kontroll når Heh drikker, men i det siste har jeg mistet kontrollen helt hver gang. Har tråkket langt over grensen flere ganger, og har så utrolig dårlig samvittighet ovenfor mannen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer definitivt til å roe ned på drikkingen ja! Har ikke drukket sprit på årevis, men har begynt å drikke det igjen ute på byen etter at jeg begynte på lavkarbo. Er så mye karber i øl og hvitvin. Huff, har heøt vondt i magen, har så dårlig samvittighet. Veit jeg er skikkelig dust...

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned på drikkingen. Du har jo vært utro mot mannen din. Hvem vet hva du evt gjør neste gang når du allerede har gått over streken? Hva hadde du følt om det var han som klinet med en annen på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selvfølgelig blitt kjempelei meg! Det har faktisk skjedd også, men det er mange år siden, han fortalte meg det selv, og jeg tilga det...

Blir hvertfall ikke mer sprit på meg, mister helt kontroll..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1:44 her igjen.

 

Ikke sant, da vet du sannsynligvis hvor mye det såret deg den gangen (og hvor mye det kanskje vil såre han nå). Har du tenkt til å fortelle han om dette eller (viktig at det kommer fra deg og ikke andre som kan ha sett dette- jungeltelegrafen sprer seg ofte raskt når det gjelder utroskap)? Flott å høre at du vet hva som utløser det. Er ikke noen god følelse alltid å ha vært utro heller.. Men viktig at man tar tak i det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja da kutter du ut sprit. mannen din er viktigere enn fylla/lavkarbo. :s at noen mister helt moral, trofasthet og glemmer følelsene for mannen sin i fylla skjønner jeg ikke. men det er nå en annen sak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med drikkinga, ikke bra når du det tar av på dette viset. Kan ikke tro du ville like at din kjære klinte med en annen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, første gang jeg hører lavkarbo som unnskyldning for å drikke seg dritings på sprit... Hvor gammel er du, 14??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argento rødvin er fin når man går på lavkarbo! :)))

 

Dropp spriten. Det kan godt være du rett og slett ikke tåler det. X-en min ble fullstendig idiot av sprit. Var ikke til å være sammen med. Vi hadde det mye bedre hvis han holdt seg til øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror veldig mange kjenner seg igjen i det gitt... Klinte med min nåværende samboer når jeg fortsatt var sammen med eksen, og det har jeg enda dårlig samvittighet for. MEN , jeg prøver å tenke som så at det kunne vært verre. Og det kan det fort også bli om man ikke skjerper seg... synes du skal kutte spriten, og prøve å sette deg i hans sko, eller tenke hvordan du hadde følt det hadde det vært omvendt. Og verdsette det man har, er ikke alltid like lett å gjøre før man har mista det. Men klinings er jo heller ikke verdens undergang - når det bare skjer som et engangstilfelle. Men farlig mønster det der, det vet jeg alt om......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, er ikke 14 :P Og jeg vet det er en utrolig dårlig unnskyldning! Drikker som regel hvitvin tidligere på kvelden, men er sjelden de har tørr hvitvin på de utestedene jeg har vært ihvertfall, og da har det bare blitt til at jeg har kjøpt en drink med cola light/pepsi max i stedet.

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drakk også sprit når jeg gikk på ketolyse, og det er noe av det dummeste jeg har gjort.. så det er ikke bare en dum unnskyldning, nei.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt farlig mønster. Jeg føler at jeg har dratt den litt og litt lenger hver gang jeg har vært ute det siste halvåret. Blir nesten litt skremt av meg selv, da jeg aldri hadde trodd at jeg kom til å gjøre dette mot mannen min. Klining er ikke verdens undergang nei, men kjipt er det jo..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.15 igjen her.

 

Blir ofte slik, at man drar den lengre og lengre, og tøyer sine egne grenser. Det som er kjipt, er jo når man våkner og har slete hele strikken tenker jeg, så er man plutselig aleine. Slutt mens leken er "god", kommer aldri noe godt ut av det bortsett fra å få bekreftelse på at man er pen i andres øyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...