MissisJ Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 har hatt litt vann i kroppen,men våknet i dag med en kjempe fot. Har vært til legen nå nettopp,h an var redd for at det kunne være blodpropp. Han tok masse prøver,ga meg en rullestol,og ba meg dra hjem å legge meg flatt og vente på prøvesvarene,siden jeg bor så nærme. Redd nå!
NostraStoria Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Aiaiaiai! Høres skummelt ut! Du får komme med en oppdatering seinere, håper det går bra!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Å, huff, det kan ikke være noen hyggelig opplevelse:( Masse god bedring!
MissisJ Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2011 var utslag på blodpropp prøvene. Måtte reise opp til s.huset igjen. Ligger jer å venter på enda fler prøver og ultralyd av foten for å se årene. Dette er ikke gøy. Er det noen her med erfaring rundt dette. Kan dette føre til at di setter igang fødselen. Er i uke 38.
Alida*Englebarn Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Tenk alltid gode tanker om det som skal skje deg:-) Dette går veldig bra:-) Lykke til:-)
Maia&Mathias <3 Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 Jeg har ei venninne som fikk blodpropp når hun var gravid og hun måtte begynne med blodfortynnende sprøyter som hun måtte ta 3 ganger om dagen hele resten av svangerskapet. Vil ikke tro at de setter igang fødselen din men tror nok at du blir satt på en heftig kur med blodfortynnende... Er ikke noen lege altså så er ikke sikker! Mulig de setter igang fødel for så å gi deg blodfortynnende? Masse lykke til og god bedring! Hold oss oppdatert!
Løvemamman Skrevet 19. juni 2011 #9 Skrevet 19. juni 2011 Huff, så kjedelig:( sender masse gode tanker! God Bedring!
kine Skrevet 19. juni 2011 #10 Skrevet 19. juni 2011 Uff ikke noe moro du har heldigvis ikke lenge igjen da!! du blir nok fulgt godt opp med blodfortynnende...!
Endelig nr 2 på vei Skrevet 19. juni 2011 #11 Skrevet 19. juni 2011 Hei. Dette hørtes ikke noe kjekt ut i det hele tatt. Det som er viktig nå er at du holder deg helt i ro slik at blodproppen ikke vandrer rundt i kroppen din. Forstår godt at du er redd! Jeg kan ikke si hva de kommer til å gjøre, men min erfaring er at de setter deg på Klexane eller tilsvarende sprøyter. Disse vil du få opplæring i å sette selv. Jeg vil også anta at du må bruke støttestørmper - i vertfall på den foten som er hoven (dette for å gi økt blodsirkulasjon). Legen min har forsikret meg om at bruk av disse sprøytene ikke er farlig i forhold til fødselen. Jeg har forstått det slik at de fleste må gå på sprøytene 3 uker etter fødselen også, men jeg vil anta at dette er litt avhengig av årsaken til blodproppen din. Lykke, lykke til! Jeg antar det er lite trøst i det, men det er veldig bra at de har funnet ut av dette. Blodpropp er farlig, men så lenge de vet om det kan de ha kontroll på deg. Det er sjeldent det går galt når de har funnet blodproppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå