Gå til innhold

Nå kasta jeg ut mannen min, herregud jeg er sint.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann kom hjem å sa at utdrikkningslaget til "bjørn" skal være i Amsterdam. Jeg svarte: Ja vær så god, men du er ikke velkommen hjem igjen. Dette satte jo selvfølgelig i gang en stor krangel. Som endte med at han er ikke velkommen til å bo her noe mer.

 

Forloveren til Bjørn bruker et hver påskudd for å ha seg med alt som kryper og går inkludert horer. Og dette tenkte jeg egentlig nå å opplyse hans samboer om, for min lojalitet til min mann driter jeg ganske langt i nå.

 

Bare en liten utblåsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfir har du ikke fortalt det til samboeren til forloveren før? Du gjør det for å straffe mannen din som trolig har forsynt deg med informasjonen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om forloveren til "Bjørn" har seg med alt på 2 ben har vel ikke mannen din det? Skjønner ikke helt hvorfor det er relevant for om mannen din får dra til Amsterdam eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.

Du blir så sint på mannen at du hiver han ut, basert på at en eller annen kompis har valgt å arrangere NOEN ANDRES utdrikningslag i Amsterdam?

 

Sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke tror mannen din klarer en tur til Amsterdam uten å ha seg, skjønner jeg ikke at du var sammen med ham i utgangspunktet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. hi, nå kommer han garantert til å ha seg i amster nå som han er singel.

 

men jeg tror ikke noen kan hive en mann ut på det grunnlaget at han skal på utdrikningslag i amster. tror du er en luten moroklump av et troll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om skilsmissestatistikken er høy, så hadde den vært enda høyere hvis dette er grunn til å kaste noen ut. Hvis ikke det er noe annet du ikke forteller her. Og stoler du ikke såpass på mannen din, så er det enten du som har et problem, eller som jeg sier, noe du ikke sier her som gir deg grunn til det. Selv om vennen hans er utro betyr det ikke at han er det. Gjør du alt det dine venninner gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tillitt i deres forhold eller?

Får han lov til å reise alene til Oslo? Tyskland? Danmark? Det finnes prostituerte overalt.

 

Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, høres ikke ut som dette forholdet var noe å satse på i utgangspunktet gitt..

 

Å bli rasende og kaste ut mannen sin fordi han vil på kompistur/utdrikningslag i Amsterdam er mer enn sært. Stoler du ikke mer på mannen din enn som så?

 

Da skjønner jeg godt at dere går hver deres vei, men hvorfor bli uvenner, rasende, og lage så mye styr rundt bruddet. Må da være bedre å gå hver sin vei som venner på en litt roligere måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg sammen! Du eier ikke mannen din! Kan da ikke nekte noen å dra noen steder? Hva er det som er så galt med å dra på amsterdam tur med gutta? er horer og hasj i norge også. Og er han en utro kar, tar det to min å være utro mens dere er på samme selskap mens du sitter i en dyp samtale med noen andre ;)

 

skjerpe seg!!!!! Man nekter ingen mennesker å gjøre noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror HI er et troll. hun har ikke svart noe sted i tråden. hun vil sikkert bare se hvor mye vi klarer å fyre oss opp på henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Bjørn alltid har kastet seg over alt som kan krype og gå, ville jeg aldri ha latt min mann reise til Amsterdam på utdrikningslag! Selv om mannen kanskje ikke er utro i utgangspunktet, hadde jeg iallefall hatt det veldig vondt inni meg. I Amsterdam kan ALT skje. Prostitusjon er lovlig, og vennene hans som arrangerer utdrikningslaget VET jo at Bjørn er glad i damer. Så hva vil vel ikke den store "surprisen" bli da?? Man trenger ikke være Einstein for å skjønne hvilken retning dette vil ta......

 

Dere dib damer er jo helt blåste i hodet hele gjengen. Her er det om å gjøre å stole så i de grader på mennene ved å la de reise til Amsterdam på utdrikningslag! Tror dere de reiser til Amsterdam for å se på tulipanene?? HAHAHAHA!!!!!!

 

Ja,ja. Jeg ville aldri sendt min mann avsted. Håper din mann kommer til å ta til vettet, HI og kommer tilbake og bestemmer seg for ikke å dra!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så la bjørn pule rundt da. herregud.. det betyr jo ikke at mannen gjør det. men når mannen nå er hevi på dør og singel, så gjett hvem som står fritt til å joine bjrøn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...