kine Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Hvilke plager sliter dere med om dagen? Jeg er i uke 29 og har slitt med bekkenløsning lenge. Er sykemeldt og så lenge jeg er i ro og ikke går så mye så er det ganske greit. Men nå har jeg begynt å bli veldig hoven i beina Synes det er litt tidlig...men...får vel bare gjøre det beste ut av det:) ellers blir jeg litt nummen i høyrehånda innimellom...!
ninairen Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Hei! Har begynt å få halsbrann faktisk. Verst om kvelden/natta eller viss jeg bøyer meg fram veldig. Ellers har jeg vert kvalm til ca uke 25. Er uke 30 nå Ingenting jeg igrunn kan klage på akkurat for øyeblikket, men merker jo at det begynner å bli tyngre og at jeg blir fortere sliten, men regner med at dette er normalt
NostraStoria Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Huff! Jeg har slitt med kraftig bekkenløsning siden uke 6, og så har de andre plagene kommet rekke på rad: vena cava (kan ikke ligge på ryggen) noe som gjør at jeg får sykt ømme hofter også, vond rygg, vann i beina, halsbrann (takk Gud for Gaviscon!), konstant tett nese og stuptrøtt. Ellers går det nå fint! Har 36 dager igjen nå - gleder meg til å få det overstått!
mbea Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Er 30 uker og har klart å få influensa, så akkurat nå er det den som plager meg mest. Men ellers er jeg veldig trett, har vert trett hele svangerskapet og jobber derfor bare 40%. Kroppen min føles bare sliten og slapp., Jeg har litt vont i hoftene, men mine blir bedre dersom jeg klarer å gå en lang tur hver dag.. så dette er nok ikke bekkenløsning da... jeg har nok bare rare hofter. Håper de neste 10 ukene går fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå