Mamman til Sofia:-) Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Snuppa i magen har vært en villbass fra jeg kjente første bevegelse.. Har termin i dag og hun tar helt av i magen.. Leser om babyer i magen som er stille før stormen,men gjelder dettese som er hyperaktive? Hvordan var din baby før fødsel?
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Min første var også sånn fra omtrent første bevegelse og til fødsel, kan ikke huske om det var noe spesielt rett før fødsel, men jevnt over veldig aktiv Denne gangen er det en mye roligere krabat i magen så litt rart at det kan være så stor forskjell
*nr4isommer* Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 jeg har også en utrolig aktiv baby denne gangen. de tre første har nok vært helt normalt aktive, men da har jeg også noen ganger måtte sette meg ned på kveldene å kjenne etter. det slipper jeg hvertfal denne gangen:-) hehe. blir spennende å se om det er like mye aktivitet utenfor magen. hehe
Alida*Englebarn Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Jeg er i uke 32 og min lille har vært veldig aktiv denne uken, i går var hun i full vigør hele dagen. Det er nesten som jeg kan se knær som farer over magen, harde spart og en veldig aktivitet. I dag har hun vært passe, men kjenner henne hele tiden, sterk er hun også:-) Tidligere i svangerskapet har hun vært en rolig baby:-) Gode det er liv iallfall:-)
Tsb Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Hei Er førstegangs, er i uke 29+2 nå, å har kjent liv siden uke 14... så å si HELE dagen, er noen timer på dagen jeg tror den sover, men selv da kan jeg kjenne at den flytter på seg.. håper den sover mer når den kommer ut..
summer85 Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Snuppa i magen her er VELDIG aktiv! men i går var hu ganske rolig og er det i dag også! Så håper på utrykket: stille før stormen =) Hadde termin for 3 dager siden.. Storebrødrene var mye roligere i magen!
Jente2011 Skrevet 20. juni 2011 #7 Skrevet 20. juni 2011 gutten i magen min er også VELDIG aktiv!! Hørressikkert helt sykt ut når eg skriver at det blir for mye nesten! (Hadde det vert lite liv hadde nåk det og vert gale:)) Sist var jeg gravid med jente, og da var det kanskje halvparten så lite bevegelse som nå, blir jo bekymra viss det går en time uten spark;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå