Ida.S Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Hei! Jeg er ei glad og trivelig jente på 20 år. Jeg er født og oppvokst her i Bodø! Nå bor jeg sammen med min samboer på øvre-Hunstad. Jeg er ei jente som du kan forholde deg til, ha tillit til og være trygg på! Mine interesser ligger innenfor sang og musikk, da jeg har sunget mye i kor da jeg var mindre. Jeg er også glad i å være ute samt å gå turer i skog og mark. Jeg er kjempeglad i å være sammen med barn og jeg synes barna er helt fantastiske!Jeg er veldig trygg på min oppgave som barnepasser også. Jeg har to lillebrødre som jeg har passet mye opp i gjennom årene, samt at jeg har vært dagmamma og veldig mye barnevakt tidligere. Jeg har fullført grunnskole + 2 år på Bodin videregående skole hvor jeg gikk 1 året på "Helse og sosial-linja", og 2 året på"barne og ungdoms-linja". I forbindelse med skolegang, har jeg vært utplasser i både barnehage og barneskole. Jeg har også nylig hatt en arbeidspraksis og vært tillkallingsvikar i Lille Frøbel barnehage i Bodø. Tidligere Kolleger og venner har gitt meg positiv tilbakemelding på at jeg er flink med barn, og er trygg i det jeg gjør. Jeg er interessert i å være dagmamma til barn i alle aldere! Jeg tar i utgangspunktet 126,- dagen pr barn,men dette kan diskuteres. Hvis du synes jeg ser ut til å være en passende dagmamma for ditt barn, ta kontakt på mail eller tlf. Jeg har referanser og vise til! MVH Ida-Marie Storstrand Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143336292-dagmamma-ledig-i-bod%C3%B8-fra-15-august/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida.S Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 24. juni 2011 Rettelse: Ny pris er 160,- dagen:) Ida.S Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143336292-dagmamma-ledig-i-bod%C3%B8-fra-15-august/#findComment-143353344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå