Gå til innhold

Når er de for tidlig å kjøpe vogn.


2 prinser og et nurk på vei

Anbefalte innlegg

Har funnet en vogn eg bare ikke klare få ut av tankene og til en grei pris på finn.no.Tankene mine går tilbake til den hele tiden.Å har alltid sagt får eg en unge til skal eg ha en slik vogn ÅÅÅ der er den men eg føle meg ikke langt nok på vei til å tørr å kjøpe. I følge legen er eg 9+1 men tror selv eg er 11+1 etter mine bereginger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kjøpt den jeg. :) skulle det mot all formodning gå galt så blir du gravid igjen uansett. Men det går jo sannsynligvis bra uansett. :) kjøp den og vær fornøyd du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte når jeg var 12+2. pga jeg fikk et utrolig bra tilbud på den jeg ville ha:) står jo pakka ned et annet sted så slipper se den om det går galt.

 

kjøp den og kos deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok kjøpt jeg =)

 

Vi kjøpte sist helg og jeg er 16 uker...

Har allerede begynt å vaske madrassen (mulig selger hadde vaska den, men vil vaske uansett en gang til) og trekket til bagdelen for at den skal være klar =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai.. Takk.. Godt å høre andre og som tenke same bane men eg er så redd for å jinxe de...at når den er i hus så går de gale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt den - men om du har anledning til at den kan stå hos noen andre så hadde jeg gjort det....

Grunnen til det er en opplevelse venninnen min hadde. Hun fikk dødfødsel - og hjemme på kjøkkenbenken lå det et par bittesmå babysokker... Hun sa at da raste alt sammen for henne...

Mener ikke at man skal tenke at det kommer til å gå galt - men være forberedt på det. Og da er det ikke så gøy å pakke sammen babyting etterpå....

Lykke til med vognkjøp :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man opplever dødfødsel vil vel alt rase sammen for en før eller senere. Her var det nok bare sokkene som gjorde utslaget. Man kan jo ikke verge seg mot alt som kan minne om baby for å beskytte seg i tilfelle noe går galt. Da må man jo plassere alt hos noen andre da, eller vente med alt av babyinnkjøp til babyen er født.

Så er det jo som oftest slik at man blir gravid igjen om man mister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente det ikke sånn da :-(

Skrev det som et eksempel... Ok - kanskje et dårlig eksempel!!!

Selvfølgelig vil jo alt rase uansett!

Men det var derfor jeg skrev at jeg kanskje ikke hadde lagret utstyr til babyen hjemme....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte i går -og det var altfor tidlig!!! er bare 14 uker, men vi hadde bestemt oss for vogn, og nå var den på tilbud så da slo vi til. har bedt om å få den levert om to mnd, så er det ikke så skummelt likevel :) dessuten var det jo greit med den utgifta nå som feriepengene hadde kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemme de Dolis :-) Det er veldig greit med dei feriepengene å skattepengene som komme denne mnd :-)

 

Eg vet det kan ende i dødfødt å sånn og. Men eg rekne med å få veldig god oppfølging i dette svangerskapet å ved fødsel grunnet dei andre svangerskapene. Har forstått eg er det dei kaller kode rød på føde avd når det komme så langt så eg får ikke så mye valg som alle andre. Og har begge dei andre gangene hatt veldig problematiske svangerskap. Å har andre som har opplevd dødfødt til termin å når dei er gått over termin. Men har en god magefølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...