<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 Klarer nesten ikke vente...har 5 uker igjen til termin og klarer nesten ikke vente med å se lille gutten min:) åh..har så lyst å få han ut nå! Andre som er utolmodige? Jeg er 2.gangs, men 6 år siden sist fødsel..
Billie Jean Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Jeg har litt over 5 uker igjen til termin, med 6 år siden sist fødsel,som deg. Dette blir spennende! Jeg gleder meg jo på en måte, har jo glemt hvor vondt det var;) Kommer nok på det underveis Men det som kommer etterpå er jo helt utrolig og fint, så ja, jeg begynner å bli litt utålmodig. Det verste er at jeg liksom er innstilt på at han kommer hvertfall en uke før termin, siden den forrige gjorde det. Noe som betyr at det kan bli veeeeeeeeldig lenge å vente...
NostraStoria Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Jeg og henger meg på her! Gleder meg utrolig mye til fødsel! Fødte i vinter i fjor sist, og husker godt hvordan det var. Vet jeg fint skal klare det igjen 5 uker igjen nå, måtte de gå fort!
Ellois Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 5 uker igjen til termin her også (med fare for å gå en uke eller to over) og veldig spent! Men det er to-sidig. På den ene siden gleder jeg meg vanvittig til å møte Knøttet, på den andre siden blir det veldig vemodig å ikke gå gravid lenger. Jeg har hatt så problemfritt svangerskap og (stort sett) bare kost meg. Dette er mitt første og antakelig siste svangerskap, så jeg kommer til å savne det veldig. Synes tida har gått aaaaaaaltfor fort! Gleder meg selvsagt til å få tilbake en litt mer funksjonell kropp igjen, tilnærmet min gamle (forhåpentligvis), men det å gå gravid har vært helt magisk, for min del. Kommer til å savne det veldig! Er 35+1 idag og håper virkelig jeg går tida helt ut.
NostraStoria Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Heldiggris Ellois! Jeg har ikke greid å nyte dette en eneste dag - så for meg kan det nesten ikke gå fort nok mot termin. Heldigvis skal jeg slippe å gå over denne gangen, men jeg tror det ikke før jeg får se det!
Ellois Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Jeg tror nok pipa hadde hatt en annen lyd her også hvis jeg hadde hatt like mye plager som det andre vanligvis har! ;-) Søsteren min slet f.eks. veldig med sine to svangerskap. Særlig med bekkenet. Mens jeg har surfet igjennom, nesten helt frem til mål, uten noen som helst bekkenplager i det hele tatt. Ganske urettferdig. (Men sånn er jo livet, desverre....) Så jeg er veldig bevisst på hvor heldig jeg har vært, nyter det hver eneste dag og så lenge jeg kan! Men joda, det skal bli godt å få nurket ut også. Og gleder meg spesielt til selve fødselen, med skrekkblandet fryd! :-)
malingus Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 Gud jeg lengter jeg og! Nå greier jeg seriöst ikke vente mer snart... Er 37+3 i dag, så det närmer seg jo. Hatt et fysisk sett veldig lett svangerskap -som sist. Derimot veldig tungt psykisk i perioder. Men nå på slutten har jeg egentlig kost meg ganske mye. Begynner dog å bli tungt og magen er i veien. Jo kjenner faktisk på at det blir litt vedmodig å ikke väre gravid mer. Er jo en helt spesiell opplevelse, som de fleste bare får oppleve noen få ganger i sitt liv. Veldig fasinerende at det lite menneske kan gro til inne i kroppen min. Og at jeg skal få lov å föde det ut! Hadde en veldig lett og rask födsel sist, så jeg kjenner mest at jeg gleder meg til å oppleve det igjen. En födsel er en fantastisk opplevelse! Jeg vil holde babyen min NÅÅÅÅÅÅ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå