Gå til innhold

Stakkars nabounger, det har vært knallflott vær i dag her vi bor og naboungene har vært inne hele dagen:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Burde grense til barnemishandling. og de er ikke syke for minstemann var på terassen og gråt over at han ikke fikk gå ut og leke.

Dersom de har husarrest er det jo meget betenkelig at de må ha dette i det nydelige været som er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor små er de? Kanskje de er syke selv om minstemann var på verandaen da. Kanskje foreldrene er syke? Kan være mange grunner. Bruker de aldri være ute?

Selv er vi inne nå etter en hel dag ute:) Håper ikke noen naboer akkurat kom hjem og tror vi aldri er ute hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 Husarrest som straff funker vel dårlig hvis den er væravhengig

2 kanskje foreldrene er syke

3 barn som er syke kan vel likevel grine over at de ikke får gå ut

4 barnemishandling - eh, nei.

5 Burde ikke dere tatt en lang tur i det fine været i stedet for å følge med på hva naboen foretar seg?

6 Hva med å sende over dine unger og spørre om naboungene kommer ut for å leke?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ENDELIG fått sol etter ukesvis med kjipt vær.. Og her hoster vi hele gjengen så vi nesten mister innvollene våre. I går hadde de feber i hver sin økt.. en startet dagen med det, og han andre fikk på ettermiddagen (etter han var ute en tur)....

I dag startet vi dagen inne for sikkerhets skyld.. jeg har sovet LITE siste ukene (gravid, tett nese, mye hoste, våken med unger etc), og de var slitne etter hoste og syke i går.. vært mest inne i helga.. føler meg helt fæl og er redd naboene tenker vi ikke er helt kloke.. men får ikke gjort så mye med det... Jeg har heller fått brukt tid på å legge sammen klær etc, og være litt ergelig for det skal bli kjipt vær igjen neste uke, og vi har brukt finværet til å være bare "halvfriske"...

 

Min ene gikk ut en tur i dag, men kom hjem igjen for han følte han hostet til han kastet opp!!!!

 

De er egentlig i alder til å kunne greie seg ute uten meg... så kjipt dette.. har vært av og på syk en uke, og sååå usikker på hva jeg tør å la dem få lov til... vil gjerne ha oss alle friske igjen fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor bry seg om hvorfor nabobarna er inne? Har de husarrest spiller det ingen rolle om det regner eller er sol. Kanskje er foreldrene syke?Kanskje er barna syke? Andre grunner du ikke kjenner til. Ikke rart det blir krig når folk skal bry seg så mye med ting de ikke har noe med. Pass på deg selv du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...