Gå til innhold

Hvor mange barn ville du ha når du drømmet deg bort som liten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen. Skulle bare reise. Nå har jeg reist masse, har to flotte gutter, og skal ikke ha fler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen. jeg hatet småbarn frem til jeg var 18 år, og begynte å jobbe i barnehage.

siden ønsket jeg med to barn.

nå har jeg ett, et til på vei, og ønsker meg i alt fire stk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Har aldri likt små barn og babyer. Nå har jeg fire barn og er fortsatt ikke noe spesielt glad i små barn og babyer, men er jo glad i mine egne da. Deilig når de bikker 4-5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid elsket småbarn, ønsket meg mange. Nå som jeg er voksen tror jeg 4 kan være passelig, elsker fremdeles småbarn, men er ikke fullt så glad i andres barn lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To, en storebror og så ei lillesøster.

Jammen ser det ikke ut til at det blir akkurat sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som liten syntes eg to søsken var litt lite, og ynskte meg ei søster. Så 4 og oppover var vel tanken for framtida då.

I mange år såg det ut til at eg ikkje kom til å få barn, men no har eg to små på 6 mnd og 2 år som held oss i ånde, og sansynlegvis er det stopp no. Eg fyllte nettopp 40, så har ikkje mykje tid på meg, og mannen har ein kollega som stadig legg ut om kor travelt det er med 3stk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få barn inngikk aldri i mine barndomsdrømmer - jeg ville ha jobben til Indiana Jones, og eie en drøss rare fine dyr.

 

Jeg endte opp med tre herlige unger.

Og fem rare fine dyr ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vlle helst bare ha 1, men om jeg måtte kunne jeg ha 8barn.. Ville helst ha masse masse dyr, så da måtte jeg ha et barn til å hjelpe med et dyr.. Jada.. :P Har 1barn foreløpig, og en katt. Blir nok et par unger til om noen år, men ikke flere dyr. Og hvertfall ikke 8barn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha tvillinger, en gutt og en jente så var jeg ferdig:)

Skulle være gift med en riking og ei et DIGERT hus.

 

Slik ble det ikke, har 1 barn foreløpig og ønsker meg flere:)

Ingen mann og en tilværelse som alenemamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket med to barn en gutt og en jente.

 

Har fått de to barna jeg ville ha og det ble to jenter:) Ikke misfornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...