Gå til innhold

He he, må le litt av meg selv nå... er litt sånn "babytullete" av meg


solfrøken-♂♂♂

Anbefalte innlegg

Vi fikk vogna vår i går. Dette er 3.babyen og vi solgte den vogna guttene brukte. Derfor måtte vi ha ny og valgte da og kjøpe brukt.. Kom over en sist helg som vi heldigvis fikk kjøpt (bra pris, vogna ser ny ut og bare må ha) I går fikk vi den og i dag satte jeg den opp i stua... og jeg tar meg i å sitte å se på den, lyst til å legge i nyredd dyne og pute og trille inne i stua...

 

Er det andre som er like "tullete" som meg her...???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er :-)

 

Kjenner jeg virkelig begynner å skjønne at det skal komme en baby snart (har 4 uker til termin), har barn fra før så dagene går i ett her. Men nå har rede bygge genet tatt meg. Vet at jeg mest sannsynlig ikke blir å gå til termin, og om det skulle skje blir det igangsetting. Så det er ca maks 4 uker til babyen kommer <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det husker jeg at jeg faktisk gjorde da jeg gikk gravid forrige gang.

 

Flere ganger, hang på stelleveska og styra bare værre flere måneder før termin ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vasket madrass og noen av trekkene, resten trengs ikke å vaskes for den var egentlig ikke skitten i det hele tatt... Så¨satte jeg begge bagene ned på senga i gjesterommet (vi har to gjesterom og det ene blir nesten aldri brukt) men det jeg har aller mest lyst til er å sette bagen på understellet, re opp med dyne/pute og skinn/teppe.... Og gjøre den heeelt klar =)

Termin er ikke før nov/des så det er jo aaaaltfor tidlig =) =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...