Gå til innhold

Søskenbarna mine ønsker at foreldrene skal skille seg.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har fått vite av søskenbarna mine at de vil ha skilte foreldre. De har også fortalt at det er en del bråk i hjemme.. men fikk ikke forklart mer ettersom foreldrene kom når vi pratet...

 

Burde jeg ringe/besøke de eller finne på noe med de, før å prøve å finne ut hva som egentlig skjer? (Altså, mine søskenbarn).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gamle er søskenbarna dine da? Selv ønsket jeg meg til slutt at mine foreldre skulle skilles av den enkle grunn at jeg så at de slet hverandre ut og at de ville bli lykkeligere hver for seg. Nå har de vært skilt i 5,5 år, og jeg har foreldre med andre prioriteringer enn å krangle nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det vil hjelpe nevneverdig at noen kommer for å finne ut hva som skjer. Tydeligvis har forholdet deres slitt en stund, og dette ønsker de neppe så mye innblanding i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At foreldrene krangler i forkant av et brudd er vell ikke akkurat en barnevernssak? Det er jo i realiteten slik brudd forekommer desverre..... Det er jo såklart trist for barna når man ser hvordan foreldrene har det sammen, men hva skal hun som niese gjøre i denne saken egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, burde ikke blande meg inn i det. Har på følelsen at det foregår noe innen de fire veggene.. men får kaste følelsen i søppla :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kan gjøre er å ta med barna på noe hyggelig slik at foreldrene får tid til å prate sammen. Med 5 barn kan jo tiden sammen begrense seg ganske mye... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...