Gå til innhold

hvor lenge kan man gå med samme truse

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan også ha noen dager jeg ikke dusjer, men undertøyet byttes da ekstra ofte, andre klær også. Å gå me samme truse mer enn dag hadde jeg ikke greid uansett!

Anonymkode: d6da2...8b1

Sametruse kan du bruke når du vil

Anonymkode: b508a...8e8

Videoannonse
Annonse
Gjest Havfruene
Skrevet

Fantastisk tråd! Jeg bytter hver dag men det er helt unødvendig!  Hvor mange truser tror dere at man hadde for 50 år siden, eller la oss gå enda lengre tilbake i tid. De aller rikeste hadde et klesskap på størrelse med 1x1 meter for 100 år siden. Har dere sett hvor vakre dem er, var? Tror de skiftet truse maks en gang per uke.

Skrevet
6 minutter siden, Havfruene skrev:

Fantastisk tråd! Jeg bytter hver dag men det er helt unødvendig!  Hvor mange truser tror dere at man hadde for 50 år siden, eller la oss gå enda lengre tilbake i tid. De aller rikeste hadde et klesskap på størrelse med 1x1 meter for 100 år siden. Har dere sett hvor vakre dem er, var? Tror de skiftet truse maks en gang per uke.

Alt var ikke bedre før i tida. Dette er et av de dummere argumentene som finnes.

Anonymkode: d330e...1ed

Gjest Havfruene
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt var ikke bedre før i tida. Dette er et av de dummere argumentene som finnes.

Hvem har sagt at alt var bedre før i tida?

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jo, vi har alle fått med oss at du bare troller. Du er ute etter å provosere frem noe. Vi vet, vi vet.

Anonymkode: b042c...5ae

Eh, nei. Det var et ordspill. Gikk det over hodet på deg? Forundrer meg ikke..,

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh, nei. Det var et ordspill. Gikk det over hodet på deg? Forundrer meg ikke..,

At du bytter truse to ganger om dagen var et ordspill? Ja, det gikk over hodet på meg. Forklar hva ordspillet i det var?

Anonymkode: b042c...5ae

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

kan også gå 3 dager mellom, men det er bare hvis jeg kun er hjemme.

Ser ikke poenget med å bytte truse hvis man ikke dusjer/vasker seg.

Samme med andre klær, ser noen over som sier at de gjerne kan gå dager mellom å dusje/vaske seg, men bytter klær daglig. Dette ser jeg ikke helt poenget i, verken å ikke bytte klær når man dusjer, eller å bytte klær når man ikke dusjer. Tenker da på klær du har innerst på kroppen, som truse og t-skjorte

Er så enig. Man er da ikke ekkel og uhygienisk av den grunn. 

Anonymkode: e4cbf...0fa

Skrevet

En truse er på i max 24t, dusjer jeg så er det ny truse uansett, 3 dusj en dag = 3 truser den dagen. 

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, altså når man ER et rasshøl som deg så er det jo ikke lett...

Takes one to know one, sister🍩☺️

Anonymkode: c95d9...9a1

Skrevet
52 minutter siden, Mamma_til_2 skrev:

En truse er på i max 24t, dusjer jeg så er det ny truse uansett, 3 dusj en dag = 3 truser den dagen. 

Helt sykt... 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt sykt... 

Hvorfor det, jeg tenker slikt at er jeg så svett på kroppen at jeg trenger en dusj så trenger jeg absolutt ny truse og. 

Skrevet
8 minutter siden, Mamma_til_2 skrev:

Hvorfor det, jeg tenker slikt at er jeg så svett på kroppen at jeg trenger en dusj så trenger jeg absolutt ny truse og. 

Svetter du så jævlig at du må dusje 3 ganger om dagen er det helt sykt, ja. 

Skrevet

Kan gå mange dager både uten å vaske meg og skifte truse.  Har alltid gjort det.  Har aldrig hatt problem med det.....

Anonymkode: 49994...f48

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Svetter du så jævlig at du må dusje 3 ganger om dagen er det helt sykt, ja. 

Nå er det ikke hver dag jeg dusjer 3 ganger, men enkelte dager så dusjer jeg før jobb, etter jobb om det har vært varmt og jeg har vært ute mye og på kvelden om jeg har vært på stranden feks. 

I fjor sommer dusjet jeg opptil 5 ganger enkelte dager det var eneste måten jeg fikk avkjølt meg på og ja jeg byttet truse 5 ganger de dagene. 

Skrevet
23 timer siden, Havfruene skrev:

Eg får gnagsår i trusestrikken om eg ikkje bytter truse kvar dag. Men ja, før i tida stinka dei nok alle mann, og kvinner. Var ei dame i nabobygda for mange år sidan som kommenterte at naboen alltid gjekk i skinnbukse... det var visst feil. Berre ei skitten dongeribukse. 😱😱. Han skifta nok ikkje truse kvar dag.. 

Men eg lærer ungane mine at ein skal skifte truse kvar dag. Såpass kan vi unne oss syns eg. 

Anonymkode: 5a9ae...7ca

Gjest Havfruene
Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eg får gnagsår i trusestrikken om eg ikkje bytter truse kvar dag. Men ja, før i tida stinka dei nok alle mann, og kvinner. Var ei dame i nabobygda for mange år sidan som kommenterte at naboen alltid gjekk i skinnbukse... det var visst feil. Berre ei skitten dongeribukse. 😱😱. Han skifta nok ikkje truse kvar dag.. 

Men eg lærer ungane mine at ein skal skifte truse kvar dag. Såpass kan vi unne oss syns eg. 

Gnagsår, det får man kun dersom man er for feit. Lårene dine gnisser mot hverandre, BMI er for høy. Ellers: Glad for å høre at de sosiale antenner er intakt hos deg og skinnbuksene dine!

Skrevet
På 3.7.2019 den 0.13, Havfruene skrev:

Hvem har sagt at alt var bedre før i tida?

Argumentasjonen din.

Skrevet
7 timer siden, Havfruene skrev:

Gnagsår, det får man kun dersom man er for feit. Lårene dine gnisser mot hverandre, BMI er for høy. Ellers: Glad for å høre at de sosiale antenner er intakt hos deg og skinnbuksene dine!

!!! Niks. Eg er for feit, og får gnagsår mellom låra av å gå i skjørt. Men trusegnagsår er noko anna. Det fekk eg då eg var tynn og. Så forstår ikkje kvifor du masar om BMI en min. Det er uansett lurt å byte truse kvar dag for å unngå sopp, gnagsår, lukt osb. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

!!! Niks. Eg er for feit, og får gnagsår mellom låra av å gå i skjørt. Men trusegnagsår er noko anna. Det fekk eg då eg var tynn og. Så forstår ikkje kvifor du masar om BMI en min. Det er uansett lurt å byte truse kvar dag for å unngå sopp, gnagsår, lukt osb. 

Lårgnissegnagsår får jeg også i varmen, selv om jeg er slank/normalvektig, men trusegnagsår har bare fått den gangen jeg som 20-åring var smart nokk til å legge ut på hytte-til-hyttetur i fjellet med utelukkende snertne, små blondetruser i bagasjen🙄. Regner med du har prøvd mange ulike typer truser? Høres plagsomt ut. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lårgnissegnagsår får jeg også i varmen, selv om jeg er slank/normalvektig, men trusegnagsår har bare fått den gangen jeg som 20-åring var smart nokk til å legge ut på hytte-til-hyttetur i fjellet med utelukkende snertne, små blondetruser i bagasjen🙄. Regner med du har prøvd mange ulike typer truser? Høres plagsomt ut. 

Det går som regel bra når eg byter truse kvar dag. Og det gjer ein jo, av fleire grunnar. Men har funne ut at enkle bommullstruser er best😊. Blondetruser i polyester går dårleg😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...