Gå til innhold

hvor lenge kan man gå med samme truse

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør jeg og. Som sagt, vanligvis dusjer og skifter jeg truse hver dag, skal jeg ut eller treffe noen dusjer jeg jo. Men av og til slapper jeg av hjemme i noen dager, da gidder jeg ikke dusje og styre. Plager ingen. Er 100% sikker på at det er mange som gjør av og til. 

Anonymkode: e4cbf...0fa

Jeg kan også ha noen dager jeg ikke dusjer, men undertøyet byttes da ekstra ofte, andre klær også. Å gå me samme truse mer enn dag hadde jeg ikke greid uansett!

Anonymkode: d6da2...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan også ha noen dager jeg ikke dusjer, men undertøyet byttes da ekstra ofte, andre klær også. Å gå me samme truse mer enn dag hadde jeg ikke greid uansett!

Hvorfor ikke? 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke? 

Hvorfor jeg ikke hadde greid å gå med samme truse? Det er jo dritekkelt! Man har masse tarmbakterier i rompa som etterhvert suger seg gjennom alle klærne, de kan havne framover så man får urinveisinfeksjon, det kan lukte, man har utflod som gjør det skittent osv. Om du trenger forklaring på dette så tenker jeg du har et hygieneproblem. 

Skrevet

Kan til nød ha på samme truse 2 dager, men som regel bytter jeg hver dag, og etter hver dusj, og ellers hvis jeg svetter mye. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor jeg ikke hadde greid å gå med samme truse? Det er jo dritekkelt! Man har masse tarmbakterier i rompa som etterhvert suger seg gjennom alle klærne, de kan havne framover så man får urinveisinfeksjon, det kan lukte, man har utflod som gjør det skittent osv. Om du trenger forklaring på dette så tenker jeg du har et hygieneproblem. 

Det er derfor jeg bytter truse hver time. Du er jo dritekkel som går med samme truse i 24 timer før du bytter den!!! Tenk på alle tarmbakteriene den trusa har sugd ut av rumpa på deg!

Anonymkode: b042c...5ae

Skrevet

Bytter truse hver morgen! Går heller truseløs i buksa enn å ta på en dagsgammel brukt truse. På turer planlegger jeg alltid i truser Dvs antall døgn+1= antall truser jeg må ta med. Lukter heller svette enn å ha på skitten truse :)

Skrevet

Man KAN ha på samme truse til det ikke er mer igjen av den om man vil. Ekkelt er det, men man kan

Anonymkode: 5ef98...8ba

Skrevet

Tipper hu ikke går med same truse som da innlegget ble skrevet i 2011... hva er poenget med å dra denne opp? 

Anonymkode: 58a81...4ee

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er derfor jeg bytter truse hver time. Du er jo dritekkel som går med samme truse i 24 timer før du bytter den!!! Tenk på alle tarmbakteriene den trusa har sugd ut av rumpa på deg!

Jeg bytter morgen og kveld. Dårlig forsøk på trolling😂

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du er hysterisk... Ro deg ned, herlighet...

Skrevet

Skifter hver dag, evt når jeg har dusjet. Og ved behov (kanskje etter en travel dag på jobb). 

Anonymkode: 85c33...5cf

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bytter morgen og kveld. Dårlig forsøk på trolling😂

Fortsatt, tenk på alle de tarmbakteriene som trusene dine har sugd ut av rumpa på deg i løpet av alle de timene! Du er så kvalm og ekkel altså. Jeg bytter hver time, så er jeg sikker på at jeg ikke går rundt med truser fulle av tarmbakterier.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fortsatt, tenk på alle de tarmbakteriene som trusene dine har sugd ut av rumpa på deg i løpet av alle de timene! Du er så kvalm og ekkel altså. Jeg bytter hver time, så er jeg sikker på at jeg ikke går rundt med truser fulle av tarmbakterier.

Helt enig! Jeg tarmskyller også grundige med plumbo, salmiakk og labsprit og setter stumpen i en tønne lut før hver timentlige truseskift, bare for å være på den sikre siden. 

Anonymkode: c95d9...9a1

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bytter vanligvis hver dag etter dusj, men skal jeg vare være hjemme alene å ikke ut å gjøre noe kan jeg godt gå tre - fire dager i samme truse🙈

Seriøst?! Fy fader ...... snakk om ekkelt!

Anonymkode: 929ca...d5f

Skrevet

Opptil 24 timer-ish.

Anonymkode: d330e...1ed

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er hysterisk... Ro deg ned, herlighet...

😂

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig! Jeg tarmskyller også grundige med plumbo, salmiakk og labsprit og setter stumpen i en tønne lut før hver timentlige truseskift, bare for å være på den sikre siden. 

Ja, altså når man ER et rasshøl som deg så er det jo ikke lett...

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, altså når man ER et rasshøl som deg så er det jo ikke lett...

Hun er uenig med deg og setter det på spissen, og det gjør henne til et rasshøl? Det singler høyt i glasshuset ditt

Anonymkode: 94614...159

Skrevet

Jeg dusjer og bytter truse omtrent annenhver dag, kan også gå 3 dager mellom, men det er bare hvis jeg kun er hjemme.

Ser ikke poenget med å bytte truse hvis man ikke dusjer/vasker seg.

Samme med andre klær, ser noen over som sier at de gjerne kan gå dager mellom å dusje/vaske seg, men bytter klær daglig. Dette ser jeg ikke helt poenget i, verken å ikke bytte klær når man dusjer, eller å bytte klær når man ikke dusjer. Tenker da på klær du har innerst på kroppen, som truse og t-skjorte.

Hender mannen dusjer, så tar han på seg den parfymerte t-skorta igjen, da ber jeg han gå å bytte.

Anonymkode: a52dd...527

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er uenig med deg og setter det på spissen, og det gjør henne til et rasshøl? Det singler høyt i glasshuset ditt

Er ikke så lett å henge med i trusebyttekjøret *puh*

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, tok du den ikke??😂😂🙈

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jo, vi har alle fått med oss at du bare troller. Du er ute etter å provosere frem noe. Vi vet, vi vet.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du fikk meg til å le😉😂

Anonymkode: d330e...1ed

Skrevet

Hver dag å alltid etter dusj, foretrekker å dusje på kvelden, Men bh kan jeg ha 2 dager på rad, men bytter alltid etter dusj, dusjer ca 4-5 ganger i uken. 

Anonymkode: 98403...66f

Skrevet

I utganspunktet hver dag, men hvis trusa ikke er skitten så kan jeg ta på meg den samme som dagen før frem til jeg skal dusje.

Anonymkode: be5ba...001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...