Lunapuna1985 Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 eeeeeh??? Man skifter vel truse hver dag? I alle fall gjør jeg det... Setter på ren truse etter at jeg har dusjet også, selv om jeg har satt på ren truse tidligere samme dag.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #4 Skrevet 19. juni 2011 Til det vokser grønne flekker i den, etter urinskvetter og utflod?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Skifter hver dag, men kunne strekt det lenger om jegbrukte truseinnlegg. Ser bare ikke hvorfor..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 Til trusa de råtner å går i oppløsning. Da må du ha ny truse..
Gråsonen Skrevet 19. juni 2011 #8 Skrevet 19. juni 2011 sånn ifh til personlig hygiene så er det nok best å skifte vær dag. sånn ifh personlig smak, vel.. realiteten burde vel innhente deg før eller siden om trusa står av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #9 Skrevet 19. juni 2011 hver dag, og ved "behov" hvis det er varmt og man svetter mye i ræva, eller man har dusjet
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #10 Skrevet 19. juni 2011 Til man har snudd den ti ganger. Da er den rimelig ekkel..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #11 Skrevet 19. juni 2011 heheh i nøden kan man vell ha samme truse nokså lenge vil jeg tro...men da snakker vi jo om hvis man opplever krig, blir drevet på flukt etc. I vårt samfunn bytter nok de fleste hver morgen
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #12 Skrevet 19. juni 2011 Hørte om ei som skulle på ferie med lite bagasje (husker ikke om det var interrail eller backpacking)... så hun hadde med en truse og en pakke truseinnlegg.... hmmmm... Tror nok jeg hadde prioritert undiker også...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #14 Skrevet 19. juni 2011 Hehe, tre ekstra truser tar jo mindre plass enn en pakke innlegg, så jeg tenker at jeg heller hadde tatt med ekstra truser, og vasket dem underveis.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #15 Skrevet 2. juli 2019 Bytter vanligvis hver dag etter dusj, men skal jeg vare være hjemme alene å ikke ut å gjøre noe kan jeg godt gå tre - fire dager i samme truse🙈 Anonymkode: e4cbf...0fa
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #16 Skrevet 2. juli 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bytter vanligvis hver dag etter dusj, men skal jeg vare være hjemme alene å ikke ut å gjøre noe kan jeg godt gå tre - fire dager i samme truse🙈 Anonymkode: e4cbf...0fa 3-4 dager i samme trusa? Det er uhygienisk og ekkelt. Vasker du deg ikke på dagesvis heller da? Eller vasker du deg og så tar du på den gamle trusa igjen? Anonymkode: 5887f...05e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #17 Skrevet 2. juli 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bytter vanligvis hver dag etter dusj, men skal jeg vare være hjemme alene å ikke ut å gjøre noe kan jeg godt gå tre - fire dager i samme truse🙈 Anonymkode: e4cbf...0fa Å fytti. 🤢 Du er ekkel asså. Jeg tar på ren truse hver morgen. Dusjer hver kveld og sover naken stort sett. Anonymkode: 9e0b3...695
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #18 Skrevet 2. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: 3-4 dager i samme trusa? Det er uhygienisk og ekkelt. Vasker du deg ikke på dagesvis heller da? Eller vasker du deg og så tar du på den gamle trusa igjen? Anonymkode: 5887f...05e Dusjer eller vasker meg ikke. Så lenge jeg ikke plager noen bryr jeg meg ikke. Men det er litt ekkelt, enig i det. Anonymkode: e4cbf...0fa
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #19 Skrevet 2. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: 3-4 dager i samme trusa? Det er uhygienisk og ekkelt. Vasker du deg ikke på dagesvis heller da? Eller vasker du deg og så tar du på den gamle trusa igjen? Anonymkode: 5887f...05e Haha. Klarer ikke bestemme meg for hvilket alternativ som er mest ekkelt. Vaske seg og på med samme truse, eller bare ikke vaske seg. Det har selvsagt gått dager der jeg ikke har vasket meg, hyttetur, fjelltur osv. Men rent undertøy kommer alltid på hver morgen. Anonymkode: 9e0b3...695
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #20 Skrevet 2. juli 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å fytti. 🤢 Du er ekkel asså. Jeg tar på ren truse hver morgen. Dusjer hver kveld og sover naken stort sett. Anonymkode: 9e0b3...695 Det gjør jeg og. Som sagt, vanligvis dusjer og skifter jeg truse hver dag, skal jeg ut eller treffe noen dusjer jeg jo. Men av og til slapper jeg av hjemme i noen dager, da gidder jeg ikke dusje og styre. Plager ingen. Er 100% sikker på at det er mange som gjør av og til. Anonymkode: e4cbf...0fa
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #21 Skrevet 2. juli 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det gjør jeg og. Som sagt, vanligvis dusjer og skifter jeg truse hver dag, skal jeg ut eller treffe noen dusjer jeg jo. Men av og til slapper jeg av hjemme i noen dager, da gidder jeg ikke dusje og styre. Plager ingen. Er 100% sikker på at det er mange som gjør av og til. Anonymkode: e4cbf...0fa Æsj, garantert ikke så veldig mange. Hvor lang tid tar det å skifte liksom? Anonymkode: 723aa...28d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #22 Skrevet 2. juli 2019 Max 1 døgn. Da får man bytte eller vaske den opp. Uavhengig av truseinnlegget eller ikke. Man svetter der og har forskjellige mengder med væske/utflod der i løpet av en natt så noe annet er uaktuelt. https://sol.no/bolig/4-ting-du-helst-ikke-vil-vite-om-sengen-din/69942829 Når du svette en halv liter hver natt kommer en del av den gjennom underlivet. Å ikke bytte tip ny truse etter å ha stelt seg om morgenen er bare tullete. Anonymkode: 4d4a9...c97
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #23 Skrevet 2. juli 2019 Man kan selvfølgelog gå veldig lenge med samme. Vi har jo hørt om polfarerene soom snudde trusa til jul 😁. Ellers er det veldig stor fprskjell på hvor mye utflod folk har mm. Jeg er sikker på at det finnes dem som kan gå en uke med samme truse uten at noen merker lukt eller annet ubehag, men for de fleste viø jeg tro at det er mulig å merke noe selv etter 2-3 dager i hvertfall. Å skifte hver dag er jo en grei vane. Da er man i hvertfall på den sikkre siden. Anonymkode: c2225...229
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #24 Skrevet 2. juli 2019 Da jeg var liten gikk jeg i samme trusen lenge. Hva da, 1-2 uker? Mer? Husker ikke, men det var lenge. Her skifter vi undertøy hver kveld. KVELD ja. Jeg sover ikke naken og dusjer før jeg legger meg pga pollen. Anonymkode: fd325...c5a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #25 Skrevet 2. juli 2019 Dette er en sånn type tråd der folk har hengt seg helt opp i våre moderne kulturelle normer for hygiene, og alt annet er heeelt utenkelig. Jeg skifter også truse hver dag, med full tilgang til varmt vann er det en naturlig prioritering. Men det er bare et lite eksempel på en type ressursbruk som verdens rike land har i dag, og som svært få kulturer har hatt gjennom historien. Hadde man bare tatt turen noen tiår tilbake i Norge, kunne man sikkert støtt på damer som mente at truse var noe man skiftet etter det ukentlige lørdagsbadet. Tviler ikke på at de syntes at de som skiftet sjeldnere var sååå ekle, mens de selv var heeelt normale... Vi reagerer også mye mer på helt normal lukt av menneske enn folk gjorde før. Men den dagen varmt vann blir en knappere ressurs, kommer dette til å endre seg igjen. Anonymkode: a3bfe...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå