Gå til innhold

Mamma nekter å møte sambo? HJELP

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

17:57 igjen her. Se meldingen 18:40 fra meg. Kanskje like greit å snakke sammen på mailer mer privat her på siden enn i åpent forum.

Vi har nok mange like erfaringer og jeg vet alt om det å prøve å skjule det for omverdenen og lure på om det er meg det er noe galt med. Jeg har begynt å bli mer åpen om dette med årene, uten å utbasunere det for alle jeg møter selvfølgelig. Send meg noen ord til min postkasse her, så fortsetter jeg gjerne å prate med deg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil veldig gjerne snakke med deg privat 17:57. har sendt deg en mel på nicket (fra kl 18:40). fikk du den? opprettet profilen i dag, så vet ikke om jeg gjorde det riktig. la deg til som "venn" og sendte deg en melding. eller kom den ikke frem. si ifra i såfall så prøver jeg på nytt.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff så trist å lese.

Men hva om samboren din ble med enten på tirsdag elleren annen gang du skulle på besøk, og ble sittende i bilen mens du var inne på besøk? Så kan du si at han sitter der ute, og om han ikke kan få komme inn og bare hilse på et par min....

Eller dere spiller inn en liten filmsnutt der han sier hei, og at han ser frem til å en dag få treffe moren til hans fanastske kjæreste. Da har hun sett han og hørt stemmen hans. Knskje det ikke er så skummelt og fremmed for henne og treffe a da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode råd folkens, rørende at så mange engasjerte seg i noe jeg ser på som ett kjempe problem.

Jeg sier en ting til dere som har "normale familier" (selvom dere kanskje ikke alltid syntes de er normale skjønner dere sikkert forskjellen) , vær takknemelig for det. Vanskelig for dere å forstå hvordan det er å ha psykisk syke foreldre (eller andre nære) , om dere ikke har opplevd det tidligere. Vær takknemelig for at dere har en familie dere kan spise sammen med, feire jul med eller ta med barnabarna hjem til besteforeldre (+++)- ikke alle som har den muligheten (men som hadde "død" for å fått det).

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN, jeg har fått endel gode ideer som jeg faktisk ikke hadde tenkt på (og tusen takk for at dere ALLE tok dette særiøst- var litt redd for at ingen skulle forstå å skrive usøriøse ting).

Jeg skal ta en prat med mamma på tirsdag, høre hva slags humør hun er i først, også se ann om det er mulighet å få dyttet inn en kjapt lite møte i første omgang (kanskje denne uken). Så får vi se, kanskje jeg holder dere oppdatert siden om det hadde vært ønskelig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til, og oppdater gjerne :) synes også det er godt å se at folk tar slike tråder seriøst slik at man faktisk kan få gode råd gjennom å være anonym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...